Pregled bibliografske jedinice broj: 372283
Ključna kompetencija "učiti kako učiti" u hrvatskom Nastavnom planu i programu za osnovnu školu
Ključna kompetencija "učiti kako učiti" u hrvatskom Nastavnom planu i programu za osnovnu školu // Pedagogy and the Knowledge Society, Pedagogija i društvo znanja / Cindrić, M., Domović, V., Matijević, M. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 333-341 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 372283 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ključna kompetencija "učiti kako učiti" u hrvatskom Nastavnom planu i programu za osnovnu školu
(Key competence "Learning to learn" in the Croatian elementary school curriculum)
Autori
Rister, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogy and the Knowledge Society, Pedagogija i društvo znanja
/ Cindrić, M., Domović, V., Matijević, M. - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008, 333-341
ISBN
987-953-7210-12-0
Skup
€ CNSI - 2008 2nd International Conference on Advanced and Systematic Research
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 13.11.2008. - 14.11.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
ključne kompetencije; učiti kako učiti; nastavni plan i program; kurikulum; obvezno obrazovanje
(key competences; learning to learn; curriculum; elementary education)
Sažetak
U radu je iznesena analiza zastupljenosti ključne kompetencije učiti kako učiti u hrvatskom Nastavnom planu i programu za osnovnu školu iz 2006. godine. U žarištu analize je program za fiziku u 8. razredu te uvodni, opći dio Nastavnog plana za sve razrede, a za usporedbu navedene su i analize za predmete hrvatski jezik, matematika i strane jezike. Analiza Nastavnog plana i programa za osnovnu školu pokazuje da je kompetencija učiti kako učiti značajno zastupljena i istaknuta u uvodnim poglavljima, ali da o njoj praktički nije vođeno računa kod navođenja obrazovnih postignuća odnosno kod operacionalizacije ciljeva predmeta. Izuzetak su programi za strane jezike kod kojih je ovoj kompetenciji za svaki razred dan zaseban odjeljak u kojem se navode strategije učenja i služenja znanjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
100-1001677-0883 - Podizanje i ujednačavanje kvalitete obveznog obrazovanja u Republici Hrvatskoj (Pastuović, Nikola, MZO ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb
Profili:
Damir Rister
(autor)