Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 372223

Uloga promocije u razvoju turizma


Skoko, Božo
Uloga promocije u razvoju turizma // Zbornik radova - Međunarodna konferencija Turističke mogućnosti Jadranskog zaleđa / Nevenko Herceg (ur.).
Mostar: Federalno ministarstvo okoliša i turizma, BiH, 2008. str. 319-328 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 372223 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga promocije u razvoju turizma
(Role of promotion in tourism development)

Autori
Skoko, Božo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova - Međunarodna konferencija Turističke mogućnosti Jadranskog zaleđa / Nevenko Herceg - Mostar : Federalno ministarstvo okoliša i turizma, BiH, 2008, 319-328

Skup
Tourism Potentials of Adriatic Hinterland

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 02.04.2008. - 04.04.2008

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
turizam; promocija; imidž; brend; mediji
(tourism; promotion; image; brand; media)

Sažetak
Autor analizira trendove turističke promocije te ukazuje na mogućnosti uporabe promotivnih alata i medija u stvaranju prepoznatljivog turističkog brenda destinacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Politologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
015-0152482-2476 - JAVNOST, ELITE, MEDIJI I KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA ULASKA HRVATSKE U EU (Blanuša, Nebojša, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Božo Skoko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Skoko, Božo
Uloga promocije u razvoju turizma // Zbornik radova - Međunarodna konferencija Turističke mogućnosti Jadranskog zaleđa / Nevenko Herceg (ur.).
Mostar: Federalno ministarstvo okoliša i turizma, BiH, 2008. str. 319-328 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Skoko, B. (2008) Uloga promocije u razvoju turizma. U: Nevenko Herceg (ur.)Zbornik radova - Međunarodna konferencija Turističke mogućnosti Jadranskog zaleđa.
@article{article, author = {Skoko, Bo\v{z}o}, year = {2008}, pages = {319-328}, keywords = {turizam, promocija, imid\v{z}, brend, mediji}, title = {Uloga promocije u razvoju turizma}, keyword = {turizam, promocija, imid\v{z}, brend, mediji}, publisher = {Federalno ministarstvo okoli\v{s}a i turizma, BiH}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Skoko, Bo\v{z}o}, year = {2008}, pages = {319-328}, keywords = {tourism, promotion, image, brand, media}, title = {Role of promotion in tourism development}, keyword = {tourism, promotion, image, brand, media}, publisher = {Federalno ministarstvo okoli\v{s}a i turizma, BiH}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font