Pregled bibliografske jedinice broj: 371843
Kompetencije učitelja za provedbu pedagoške prevencije poremećaja u ponašanju
Kompetencije učitelja za provedbu pedagoške prevencije poremećaja u ponašanju // Odgojne znanosti, 10 (2008), 1(15); 181-194 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 371843 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kompetencije učitelja za provedbu pedagoške prevencije poremećaja u ponašanju
(Teachers competence in conducting the pedagogical prevention of behavioural disorders)
Autori
Opić, Siniša ; Jurčević Lozančić, Anka
Izvornik
Odgojne znanosti (1846-1204) 10
(2008), 1(15);
181-194
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
poremećaji u ponašanju; primarna prevencija; kompetencija učitelja
(behaviour disorders; primary prevention; competence of school teacher)
Sažetak
Potreba ranog uočavanja rizičnih čimbenika iz neposrednog okruženja, koji mogu biti čimbenici poremećaja u ponašanju, dobiva sve veću važnost zbog toga što djeca kod koje su rano uočeni poremećaji u ponašanju i osobnosti bivaju izložena riziku koji će možda biti prepoznat kao maloljetnička delikvencija te socijalnopatološko ponašanje u kasnijoj dobi. Zbog toga je važno pravodobno razmišljati o aktivnijem usmjeravanju i orijentaciji učiteljskih studija na programe prevencije. Ovaj rad je usmjeren prema naglašavanju onih čimbenika koji mogu pozitivno i zaštitno utjecati na proces odrastanja djece i mladih u zdrave, sretne i zadovoljne osobe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Visoka učiteljska škola u Petrinji
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI