Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 371402

Neposredan utjecaj uvjeravajućeg sadržaja na promjenu stavova prema specifičnom proizvodu


Popovac, Marija
Neposredan utjecaj uvjeravajućeg sadržaja na promjenu stavova prema specifičnom proizvodu, 2006., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 371402 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neposredan utjecaj uvjeravajućeg sadržaja na promjenu stavova prema specifičnom proizvodu
(Direct Impact of the Persuasion on the Change of the Attitudes Toward Specific Products)

Autori
Popovac, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
13.07

Godina
2006

Stranica
54

Mentor
Milas, Goran

Ključne riječi
uvjeravanje; promjena stavova
(persuasion; attitude change)

Sažetak
Rad se bavi utjecajem uvjeravajućih sadržaja na promjenu stavova o pojedinim proizvodima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
194-1941533-1518 - Svjetsko istraživanje vrijednosti – Hrvatska u globaliziranom svijetu (Rimac, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
194-1941558-1530 - Osobine ličnosti, prirodni jezik i kognitivni razvoj (Mlačić, Boris, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Profili:

Avatar Url Goran Milas (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Popovac, Marija
Neposredan utjecaj uvjeravajućeg sadržaja na promjenu stavova prema specifičnom proizvodu, 2006., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
Popovac, M. (2006) 'Neposredan utjecaj uvjeravajućeg sadržaja na promjenu stavova prema specifičnom proizvodu', diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Popovac, Marija}, year = {2006}, pages = {54}, keywords = {uvjeravanje, promjena stavova}, title = {Neposredan utjecaj uvjeravaju\'{c}eg sadr\v{z}aja na promjenu stavova prema specifi\v{c}nom proizvodu}, keyword = {uvjeravanje, promjena stavova}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Popovac, Marija}, year = {2006}, pages = {54}, keywords = {persuasion, attitude change}, title = {Direct Impact of the Persuasion on the Change of the Attitudes Toward Specific Products}, keyword = {persuasion, attitude change}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font