Pregled bibliografske jedinice broj: 371402
Neposredan utjecaj uvjeravajućeg sadržaja na promjenu stavova prema specifičnom proizvodu
Neposredan utjecaj uvjeravajućeg sadržaja na promjenu stavova prema specifičnom proizvodu, 2006., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 371402 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neposredan utjecaj uvjeravajućeg sadržaja na promjenu stavova prema specifičnom proizvodu
(Direct Impact of the Persuasion on the Change of the Attitudes Toward Specific Products)
Autori
Popovac, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
13.07
Godina
2006
Stranica
54
Mentor
Milas, Goran
Ključne riječi
uvjeravanje; promjena stavova
(persuasion; attitude change)
Sažetak
Rad se bavi utjecajem uvjeravajućih sadržaja na promjenu stavova o pojedinim proizvodima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
194-1941533-1518 - Svjetsko istraživanje vrijednosti – Hrvatska u globaliziranom svijetu (Rimac, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
194-1941558-1530 - Osobine ličnosti, prirodni jezik i kognitivni razvoj (Mlačić, Boris, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Profili:
Goran Milas
(mentor)