Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 371395

Povezanost ličnosti robne marke s ličnošću potrošača


Kovačević, Tatjana
Povezanost ličnosti robne marke s ličnošću potrošača, 2005., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 371395 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povezanost ličnosti robne marke s ličnošću potrošača
(Relationship between brand personality and consumer personality)

Autori
Kovačević, Tatjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
19.12

Godina
2005

Stranica
42

Mentor
Milas, Goran

Ključne riječi
ličnost marke; ličnost
(brand personality; personality)

Sažetak
Rad se bavi odnosom ličnosti potrošača i ličnosti robne marke.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Goran Milas (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kovačević, Tatjana
Povezanost ličnosti robne marke s ličnošću potrošača, 2005., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
Kovačević, T. (2005) 'Povezanost ličnosti robne marke s ličnošću potrošača', diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kova\v{c}evi\'{c}, Tatjana}, year = {2005}, pages = {42}, keywords = {li\v{c}nost marke, li\v{c}nost}, title = {Povezanost li\v{c}nosti robne marke s li\v{c}no\v{s}\'{c}u potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {li\v{c}nost marke, li\v{c}nost}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kova\v{c}evi\'{c}, Tatjana}, year = {2005}, pages = {42}, keywords = {brand personality, personality}, title = {Relationship between brand personality and consumer personality}, keyword = {brand personality, personality}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font