Pregled bibliografske jedinice broj: 370568
Učinak različitih metoda podučavanja prilikom usvajanja obrazovnih materijala za Matematiku kod učenika u 6 razredu osnovne škole – usporedba sa istraživanjem provedenim od prije 1, 5 godinu
Učinak različitih metoda podučavanja prilikom usvajanja obrazovnih materijala za Matematiku kod učenika u 6 razredu osnovne škole – usporedba sa istraživanjem provedenim od prije 1, 5 godinu // MIPRO 2001 : proceedings conferences / Biljanovic, Petar ; Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2001. str. 40-44 (poster, podatak o recenziji nije dostupan, kratko priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 370568 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učinak različitih metoda podučavanja prilikom usvajanja obrazovnih materijala za Matematiku kod učenika u 6 razredu osnovne škole – usporedba sa istraživanjem provedenim od prije 1, 5 godinu
(Effects of Different Teaching Methods on Acquisition of Teaching Materials in Mathematics for Primary-School Pupils in 6th Grade – Comparison with the Research Carried Out 1.5 Years Ago)
Autori
Zekanović-Korona, Ljiljana ; Pedišić, Anita ; Šimović, Vladimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, kratko priopćenje, znanstveni
Izvornik
MIPRO 2001 : proceedings conferences
/ Biljanovic, Petar ; Skala, Karolj - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2001, 40-44
ISBN
953-6042-79-7
Skup
10th International Conference on Microelectronics, Electronics and Electronic Technologies - MEET ; 7th International Conference on Multimedia and Hypermedia Systems - MHS ; 24th International Convention of MIPRO
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 21.05.2001. - 25.05.2001
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
metode podučavanja ; obrazovni materijali ; matematika ; osnovna škola ; učenici u 6. razredu ; operativno ; usporedno istraživanje
(Teaching Methods ; Teaching Materials ; Pupils in 6th Grade ; Operational Comparative Research)
Sažetak
U ovom radu se (u ravnopravnom suautorstvu) nakon prethodne informacijsko-povijesne analize sadržaja odgovarajućih metoda poduke pomoću kompjutora u RH, pristupa uvodnom razmatranju prikladne metodologije praćenja klasičnog i kompjutorski potpomognutog učenja matematike te raščlambi razlika i sličnosti kod klasičnog i kompjutorski potpomognutog učenja matematike od strane učenika u osnovnim školama. U radu je obavljena i statističko-informacijska raščlamba pojedinih varijabli u vezi s promatranim dvama istraživanjima sa eksperimentalnim i kontrolnim grupama učenika, pri čemu je pokazano da na ovim uzorcima ne postoji signifikantna razlika u rezultatima. Predloženi su novi pravci budućih istraživanja, te je zaključeno da su ovakva i slična istraživanja vrlo poželjna i podjednako korisna za učitelje i učenike. Izvorni znanstveni doprinos ovog rada je u prijedlogu originalnog modela informacijske strukture provedenih statističko-informacijskih istraživanja podučavanja matematike pomoću kompjutora kod učenika osnovnih škola i izradi komparacijskog sustava praćenja inovativnih i klasičnih edukacijskih procesa, a što je polazna osnova za daljnja istraživanja ovakve vrste. Znanstveni doprinos je u domeni oblikovanja specijaliziranih informacijskih sustava za provođenje statističko-informacijskih istraživanja podučavanja matematike pomoću kompjutora kod učenika osnovnih škola i izradi komparacijskog sustava praćenja inovativnih i klasičnih edukacijskih procesa.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru