Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 366938

Marketing strategije u funkciji konkurentnih prednosti hrvatskog turizma na europskom tržištu


Stipanović, Christian
Marketing strategije u funkciji konkurentnih prednosti hrvatskog turizma na europskom tržištu, 1998., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 366938 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing strategije u funkciji konkurentnih prednosti hrvatskog turizma na europskom tržištu
(Marketing strategies in the function of competitive values of Croatian tourism on European market)

Autori
Stipanović, Christian

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
15.12

Godina
1998

Stranica
215

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
hrvatski turizam; konkurentnost; ponuda; marketing strategija; novi sustav vrijednosti
(croatian tourism; supply competition; marketing strategy; new system of values)

Sažetak
Turizam doživljava sve veću ekspanziju razvitka. Oštra konkurentska borba na turističkom tržištu i razvitak turističkih potreba potencira kvalitativne trendove u turizmu. Dolazi do drastičnih promjena u ponašanju turista, turističkoj politici i upravljanju turizmom. Sve zemlje kvalitativno unaprjeđuju ponudu, afirmiraju selektivne oblike turizma u cilju zadovoljavanja sve zahtjevnijih turističkih potreba. Na turističkom tržištu nema mirovanja jer stagnacija znači trajnu marginalizaciju. Hrvatska se u razvojnoj politici mora odmaknuti od modela masovnog turizma namijenjenog pasivnom odmoru. Ne može se više temeljiti turistički razvitak na tradicionalnom proizvodu &laquo ; sunce i more&raquo ; te prirodne ljepote nisu više jedini motivator dolazaka turista. Prirodnu resursnu osnovu potrebno je inoviranjem razvojne politike i marketing strategije pretvoriti u konkurentske prednosti temeljene na inovacijama (brzini) u cilju multipliciranja profita (dinamički model konkurentnosti). Prevladavanje naslijeđenih slabosti turističke ponude ostvarivo je inoviranjem marketing strategije i jačanjem po toj osnovi konkurentske prednosti hrvatskog turizma uvažavajući sustav novih tržišnih vrijednosti. Osnove prosperiteta turizma su: unaprjeđivanje kvalitete, obogaćivanje i diversificiranje ponude, stvaranje povoljnog value for money i kreiranje prepoznatljivog image a. Za uspješnu implementaciju razvojne politike i marketing strategije temeljene na intelektualnom kapitalu i informacijama presudno je izvršiti pretvorbu i privatizaciju, provesti informatizaciju, standardizaciju kao i permanentno obrazovanje i autorizaciju kadrova. Osnova razvitka je napuštanje recidiva bivšeg društva i okretanje prema tržišnoj orijentaciji i tendencijama suvremenog turizma. U tranzicijskom procesu napušta se stari način razmišljanja i prihvaćaju nove ideje u poslovanju i kreiranju nove ponude.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081003

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Christian Stipanović (autor)

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stipanović, Christian
Marketing strategije u funkciji konkurentnih prednosti hrvatskog turizma na europskom tržištu, 1998., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Stipanović, C. (1998) 'Marketing strategije u funkciji konkurentnih prednosti hrvatskog turizma na europskom tržištu', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Stipanovi\'{c}, Christian}, year = {1998}, pages = {215}, keywords = {hrvatski turizam, konkurentnost, ponuda, marketing strategija, novi sustav vrijednosti}, title = {Marketing strategije u funkciji konkurentnih prednosti hrvatskog turizma na europskom tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {hrvatski turizam, konkurentnost, ponuda, marketing strategija, novi sustav vrijednosti}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Stipanovi\'{c}, Christian}, year = {1998}, pages = {215}, keywords = {croatian tourism, supply competition, marketing strategy, new system of values}, title = {Marketing strategies in the function of competitive values of Croatian tourism on European market}, keyword = {croatian tourism, supply competition, marketing strategy, new system of values}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font