Pregled bibliografske jedinice broj: 36653
Didaktičko-metodički pogled na multimedijski software s područja dječje književnosti
Didaktičko-metodički pogled na multimedijski software s područja dječje književnosti // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 1 (1999), 1; 101-112 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 36653 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Didaktičko-metodički pogled na multimedijski software s područja dječje književnosti
(A didactic and methodological look at multimedia software in the field of childrens literature)
Autori
Velički, Vladimira ; Matijević, Milan
Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 1
(1999), 1;
101-112
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
multimedij; dječja književnost; nastava; obrazovna tehnologija
(multimedia; childrens literature; teaching; educational technology)
Sažetak
Čitanje, pristup čitanju te različite teorije učenja i čitanja i do sada su zaokupljale stručnjake različitih područja znanosti. No sve više na odgoj i obrazovanje djece utječu čimbenici koji više nisu u domeni škole i školskog učenja ili onoga što im mi kontrolirano nudimo. Jedan od tih čimbenika zasigurno su mediji. Osim televizije u život mladih sve više ulaze kompjutori, nude im se različite igre, prije svega zabavnog karaktera, a postoji i mnoštvo obrazovnih programa. Interaktivnost i dinamičnost, osnovne su komponente multimedijske prezentacije tekstova s područja dječje književnosti. Djeci su takve adaptacije privlačne ne samo zbog priča koje nude ili, bolje rečeno, tek manje zbog priča koje nude, a u većoj mjeri zbog mogućnosti iskušavanja kompjutora i elemenata igre.Međutim, upravo tu atraktivnost valjalo bi iskoristiti i djeci ponuditi kvalitetne obrazovne software. U ovom radu autori daju teorijske osnove za stvaranje takvih softwarea.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija