Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 361122

Motivi dolaska i ostvarena očekivanja turista pretpostavke konkurentne prednosti turističke destinacije


Ružić, Pavlo; Dropulić, Marinela; Bošković, Desimir
Motivi dolaska i ostvarena očekivanja turista pretpostavke konkurentne prednosti turističke destinacije // Proceedings / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 1529-1535 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 361122 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Motivi dolaska i ostvarena očekivanja turista pretpostavke konkurentne prednosti turističke destinacije
(Motivated Visits and Meeting Tourist Expectation as Prerequisite for Tourist Destinations Competition Advantage)

Autori
Ružić, Pavlo ; Dropulić, Marinela ; Bošković, Desimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008, 1529-1535

ISBN
978-953-6025-23-7

Skup
4th International Conference An Enterprise Odysseey: Tourism - Governance and Entrepreneurship

Mjesto i datum
Cavtat, Hrvatska, 11.06.2008. - 14.06.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
motivi dolaska; očekivanja turista; turistička destinacija; turizam; turistička ponuda; destinacijski marketing; cijene.
(arrival motives; tourist expectations; tourist destination; tourist offer; destination)

Sažetak
Turistička destinacija je poželjna ako svojom ponudom motivira dolazak posjetitelja i ispunjava njihova očekivanja. Destinacija koja ispunjava istaknute uvjete može postizati bolji posjet turista i višu razinu cijena ponude. O tome se zanima destinacijski turistički marketing, koji pored ostalog istražuje ponašanje i reagiranje turista u procesu konzumiranja turističke ponude odredišta. Rad je temeljen na istraživanju kojim su ispitane varijable na relaciji motiva dolaska, ostvarenja očekivanja, kao i razine cijena koja se postiže u turističkoj destinaciji. Istraživanje je provedeno u istarskoj turističkoj destinaciji, primjenom anketiranja, na uzorku od 600 anketiranih turista. Provedenim istraživanjem stvorena je osnova za provjeru ispravnosti postavljene hipoteze s kojom se tvrdi da je konkurentnost destinacije u uskoj vezi s motivima dolaska, ostvarenim očekivanjima i cijenama koje su vezane uz njih. Na ovu hipotezu nadovezuje se zaključak s porukom koja ukazuje na to kako se sadržaji turističke destinacije moraju razvijati u skladu s očekivanjima koje turist percipira prije nego li krene prema destinaciji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0102590-2587 - Komparativni razvoj agroturizma u Istarskoj i Osječko-baranjskoj županiji (Leko-Šimić, Mirna, MZOS ) ( CroRIS)
147-1470497-3034 - Valorizacija selektivnih oblika turizma u održivom razvitku ruralnih prostora (Ružić, Pavlo, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Ružić, Pavlo; Dropulić, Marinela; Bošković, Desimir
Motivi dolaska i ostvarena očekivanja turista pretpostavke konkurentne prednosti turističke destinacije // Proceedings / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 1529-1535 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Ružić, P., Dropulić, M. & Bošković, D. (2008) Motivi dolaska i ostvarena očekivanja turista pretpostavke konkurentne prednosti turističke destinacije. U: Galetić, L. & Čavlek, N. (ur.)Proceedings.
@article{article, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Pavlo and Dropuli\'{c}, Marinela and Bo\v{s}kovi\'{c}, Desimir}, year = {2008}, pages = {1529-1535}, keywords = {motivi dolaska, o\v{c}ekivanja turista, turisti\v{c}ka destinacija, turizam, turisti\v{c}ka ponuda, destinacijski marketing, cijene.}, isbn = {978-953-6025-23-7}, title = {Motivi dolaska i ostvarena o\v{c}ekivanja turista pretpostavke konkurentne prednosti turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {motivi dolaska, o\v{c}ekivanja turista, turisti\v{c}ka destinacija, turizam, turisti\v{c}ka ponuda, destinacijski marketing, cijene.}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Cavtat, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Pavlo and Dropuli\'{c}, Marinela and Bo\v{s}kovi\'{c}, Desimir}, year = {2008}, pages = {1529-1535}, keywords = {arrival motives, tourist expectations, tourist destination, tourist offer, destination}, isbn = {978-953-6025-23-7}, title = {Motivated Visits and Meeting Tourist Expectation as Prerequisite for Tourist Destinations Competition Advantage}, keyword = {arrival motives, tourist expectations, tourist destination, tourist offer, destination}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Cavtat, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font