Pregled bibliografske jedinice broj: 361122
Motivi dolaska i ostvarena očekivanja turista pretpostavke konkurentne prednosti turističke destinacije
Motivi dolaska i ostvarena očekivanja turista pretpostavke konkurentne prednosti turističke destinacije // Proceedings / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 1529-1535 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 361122 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivi dolaska i ostvarena očekivanja turista pretpostavke konkurentne prednosti turističke destinacije
(Motivated Visits and Meeting Tourist Expectation as Prerequisite for Tourist Destinations Competition Advantage)
Autori
Ružić, Pavlo ; Dropulić, Marinela ; Bošković, Desimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings
/ Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008, 1529-1535
ISBN
978-953-6025-23-7
Skup
4th International Conference An Enterprise Odysseey: Tourism - Governance and Entrepreneurship
Mjesto i datum
Cavtat, Hrvatska, 11.06.2008. - 14.06.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
motivi dolaska; očekivanja turista; turistička destinacija; turizam; turistička ponuda; destinacijski marketing; cijene.
(arrival motives; tourist expectations; tourist destination; tourist offer; destination)
Sažetak
Turistička destinacija je poželjna ako svojom ponudom motivira dolazak posjetitelja i ispunjava njihova očekivanja. Destinacija koja ispunjava istaknute uvjete može postizati bolji posjet turista i višu razinu cijena ponude. O tome se zanima destinacijski turistički marketing, koji pored ostalog istražuje ponašanje i reagiranje turista u procesu konzumiranja turističke ponude odredišta. Rad je temeljen na istraživanju kojim su ispitane varijable na relaciji motiva dolaska, ostvarenja očekivanja, kao i razine cijena koja se postiže u turističkoj destinaciji. Istraživanje je provedeno u istarskoj turističkoj destinaciji, primjenom anketiranja, na uzorku od 600 anketiranih turista. Provedenim istraživanjem stvorena je osnova za provjeru ispravnosti postavljene hipoteze s kojom se tvrdi da je konkurentnost destinacije u uskoj vezi s motivima dolaska, ostvarenim očekivanjima i cijenama koje su vezane uz njih. Na ovu hipotezu nadovezuje se zaključak s porukom koja ukazuje na to kako se sadržaji turističke destinacije moraju razvijati u skladu s očekivanjima koje turist percipira prije nego li krene prema destinaciji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0102590-2587 - Komparativni razvoj agroturizma u Istarskoj i Osječko-baranjskoj županiji (Leko-Šimić, Mirna, MZOS ) ( CroRIS)
147-1470497-3034 - Valorizacija selektivnih oblika turizma u održivom razvitku ruralnih prostora (Ružić, Pavlo, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč