Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 360933

Refleksivno učenje djece i odraslih u vrtiću


Slunjski, Edita
Refleksivno učenje djece i odraslih u vrtiću // Napredak (Zagreb), 142 (2001), 1; 31-38 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 360933 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Refleksivno učenje djece i odraslih u vrtiću
(The Reflective Learning of Children and Adult in Kindergarten)

Autori
Slunjski, Edita

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 142 (2001), 1; 31-38

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
konstruktivizam; suradničko učenje; refleksija; meta-razina učenja
(constructivism; cooperative learning; reflexion; meta-level of learning)

Sažetak
Različito od tradicionalnog transmisijskog pristupa učenju djece u predškolskoj ustanovi, suvremene tendencije naglašavaju potrebu za aktivnim, participacijskim, refleksivnim učenjem djece i odraslih u vrtiću. U radu se na učenje se gleda kao na subjektivnu konstrukciju pojedinca koji uči, a ta se konstrukcija stalno mijenja i postupno nadograđuje u socijalnom kontekstu, tj. kroz zajedničku raspravu i diskurs s drugima. Koncept cjeloživotnog učenja tako se operacionalizira kroz stvaranje uvjeta, tj. konteksta za učenje, u kojem će svaki subjekt imati priliku prepoznavati i aktualizirati svoje postojeće potencijale te zadržati autorstvo nad procesom vlastitog učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edita Slunjski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Slunjski, Edita
Refleksivno učenje djece i odraslih u vrtiću // Napredak (Zagreb), 142 (2001), 1; 31-38 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Slunjski, E. (2001) Refleksivno učenje djece i odraslih u vrtiću. Napredak (Zagreb), 142 (1), 31-38.
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, year = {2001}, pages = {31-38}, keywords = {konstruktivizam, suradni\v{c}ko u\v{c}enje, refleksija, meta-razina u\v{c}enja}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {142}, number = {1}, issn = {1330-0059}, title = {Refleksivno u\v{c}enje djece i odraslih u vrti\'{c}u}, keyword = {konstruktivizam, suradni\v{c}ko u\v{c}enje, refleksija, meta-razina u\v{c}enja} }
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, year = {2001}, pages = {31-38}, keywords = {constructivism, cooperative learning, reflexion, meta-level of learning}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {142}, number = {1}, issn = {1330-0059}, title = {The Reflective Learning of Children and Adult in Kindergarten}, keyword = {constructivism, cooperative learning, reflexion, meta-level of learning} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font