Pregled bibliografske jedinice broj: 360933
Refleksivno učenje djece i odraslih u vrtiću
Refleksivno učenje djece i odraslih u vrtiću // Napredak (Zagreb), 142 (2001), 1; 31-38 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 360933 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Refleksivno učenje djece i odraslih u vrtiću
(The Reflective Learning of Children and Adult in Kindergarten)
Autori
Slunjski, Edita
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 142
(2001), 1;
31-38
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
konstruktivizam; suradničko učenje; refleksija; meta-razina učenja
(constructivism; cooperative learning; reflexion; meta-level of learning)
Sažetak
Različito od tradicionalnog transmisijskog pristupa učenju djece u predškolskoj ustanovi, suvremene tendencije naglašavaju potrebu za aktivnim, participacijskim, refleksivnim učenjem djece i odraslih u vrtiću. U radu se na učenje se gleda kao na subjektivnu konstrukciju pojedinca koji uči, a ta se konstrukcija stalno mijenja i postupno nadograđuje u socijalnom kontekstu, tj. kroz zajedničku raspravu i diskurs s drugima. Koncept cjeloživotnog učenja tako se operacionalizira kroz stvaranje uvjeta, tj. konteksta za učenje, u kojem će svaki subjekt imati priliku prepoznavati i aktualizirati svoje postojeće potencijale te zadržati autorstvo nad procesom vlastitog učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija