Pregled bibliografske jedinice broj: 360616
Stanje i perspektiva razvoja programa tjelesnog vježbanja za djecu predškolske dobi
Stanje i perspektiva razvoja programa tjelesnog vježbanja za djecu predškolske dobi // 17. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske Stanje i perspektiva razvoja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije : zbornik radova / Neljak, Boris (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2008. str. 354-358 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 360616 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stanje i perspektiva razvoja programa tjelesnog vježbanja za djecu predškolske dobi
(New perspective of preschool sports programs)
Autori
Petračić, Tin ; Nemet, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
17. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske Stanje i perspektiva razvoja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije : zbornik radova
/ Neljak, Boris - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2008, 354-358
ISBN
978-953-95082-4-9
Skup
Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske (17 ; 2008)
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 24.06.2008. - 28.06.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
predškola ; programi vježbanja
(preschool ; sports programs)
Sažetak
Dijete predškolske dobi za zdrav psihofizički rast i razvoj treba imati zadovoljene temeljne ljudske potrebe, među kojima je kretanje jedna od najvažnijih. Budući da još uvijek nije samostalno, najvažniju ulogu prilikom zadovoljenja tih potreba imaju obitelj i odgojitelji. U pokretu dijete upoznaje okolinu, prostor i prije svega upoznaje samoga sebe (Videmšek, 2002). Tjelesno vježbanje i zdravlje usko su povezani te je stoga nužno stvarati naviku svakodnevnog tjelesnog vježbanja i bavljenja različitim sportskim aktivnostima već u najranijoj dobi. Pozitivan utjecaj na antropološka obilježja djece predškolske dobi ostvarit će se kvalitetno osmišljenim, organiziranim i vođenim programima tjelesnog vježbanja u vrtiću ili izvan njega od strane educiranih stručnjaka, kineziologa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Prskalo, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Visoko učilište Algebra, Zagreb