Pregled bibliografske jedinice broj: 355094
Primjena kvalitativne metodologije u obrazovanju: Analiza mišljenja škola s gimnazijskim programima o nastavnom planu i programu
Primjena kvalitativne metodologije u obrazovanju: Analiza mišljenja škola s gimnazijskim programima o nastavnom planu i programu // Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima. Plava knjiga sažetaka – 7. međunarodni znanstveni skup
Zagreb, Hrvatska, 2007. (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 355094 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena kvalitativne metodologije u obrazovanju: Analiza mišljenja škola s gimnazijskim programima o nastavnom planu i programu
(Application of qualitative methodology in educational research: Analysis of the high schools' responses on subject curricula)
Autori
Bezinović ; Petar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima. Plava knjiga sažetaka – 7. međunarodni znanstveni skup
/ - , 2007
Skup
Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima. Plava knjiga sažetaka – 7. međunarodni znanstveni skup
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 14.06.2007. - 16.06.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kvalitativne metode; nastavni plan i program; gimnazije
(qualitative methodology; subject curricula; gymnasium)
Sažetak
Primjena kvalitativne metodologije u obrazovanju: Analiza mišljenja škola s gimnazijskim programima o nastavnom planu i programu
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
100-1001677-0883 - Podizanje i ujednačavanje kvalitete obveznog obrazovanja u Republici Hrvatskoj (Pastuović, Nikola, MZO ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb