Pregled bibliografske jedinice broj: 352997
Identificiranje i analiza temeljnih kriterija za izbor banke u Hrvatskoj
Identificiranje i analiza temeljnih kriterija za izbor banke u Hrvatskoj // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 5 (2007), 255-273 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 352997 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Identificiranje i analiza temeljnih kriterija za izbor banke u Hrvatskoj
(Measuring undergraduate preferences of the banks - the case of Croatia)
Autori
Podrug, Najla ; Rašić Bakarić, Ivana ; Slijepčević, Sunčana
Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 5
(2007);
255-273
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
donošenje odluka; banke; Analitički hijerarhijski proces; strategija marketinga
(decision making; banks; Analytical Hierarchy Process; marketing strategy)
Sažetak
Obzirom na stalni porast broja studenata u Hrvatskoj posljednjih godina, oni mogu predstavljati zanimljivo ciljno tržište za banke. Prema posljednjim istraživanjima, oko 80 posto studenata zadnje godine studija smatra da bi ostalo lojalno banci i nakon stjecanja diplome. Unatoč tomu što su hrvatske banke počele uvoditi financijske proizvode namijenjene studentima, one nisu razvile i marketinške strategije posebno usmjerene na studente kao veliku homogenu skupinu potencijalnih klijenata. U radu se mjere komparativne prednosti jedne banke u odnosu na drugu prema različitim kriterijima primjenom metodologije Analitičkog hijerarhijskog procesa (AHP) koji omogućuje određivanje kriterija koje studenti smatraju ključnim za odabir banke. Nadalje, primjena AHP-a omogućuje određivanje općih preferencija studenata prema postojećim hrvatskim bankama. U radu se grupiraju preferencije u kategorije marketing miksa kako bi se odredile slabosti u usklađivanju potreba klijenta s proizvodima i uslugama banke i ispitale posljedice tih spoznaja za bankovni menadžment.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0671204-0809 - Organizacija kao izvor konkurentske prednosti hrvatskih poduzeća (Galetić, Lovorka, MZOS ) ( CroRIS)
067-0671204-0823 - Korporativno upravljanje i konkurentnost hrvatskih poduzeća (Tipurić, Darko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit