Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 352997

Identificiranje i analiza temeljnih kriterija za izbor banke u Hrvatskoj


Podrug, Najla; Rašić Bakarić, Ivana; Slijepčević, Sunčana
Identificiranje i analiza temeljnih kriterija za izbor banke u Hrvatskoj // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 5 (2007), 255-273 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 352997 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Identificiranje i analiza temeljnih kriterija za izbor banke u Hrvatskoj
(Measuring undergraduate preferences of the banks - the case of Croatia)

Autori
Podrug, Najla ; Rašić Bakarić, Ivana ; Slijepčević, Sunčana

Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 5 (2007); 255-273

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
donošenje odluka; banke; Analitički hijerarhijski proces; strategija marketinga
(decision making; banks; Analytical Hierarchy Process; marketing strategy)

Sažetak
Obzirom na stalni porast broja studenata u Hrvatskoj posljednjih godina, oni mogu predstavljati zanimljivo ciljno tržište za banke. Prema posljednjim istraživanjima, oko 80 posto studenata zadnje godine studija smatra da bi ostalo lojalno banci i nakon stjecanja diplome. Unatoč tomu što su hrvatske banke počele uvoditi financijske proizvode namijenjene studentima, one nisu razvile i marketinške strategije posebno usmjerene na studente kao veliku homogenu skupinu potencijalnih klijenata. U radu se mjere komparativne prednosti jedne banke u odnosu na drugu prema različitim kriterijima primjenom metodologije Analitičkog hijerarhijskog procesa (AHP) koji omogućuje određivanje kriterija koje studenti smatraju ključnim za odabir banke. Nadalje, primjena AHP-a omogućuje određivanje općih preferencija studenata prema postojećim hrvatskim bankama. U radu se grupiraju preferencije u kategorije marketing miksa kako bi se odredile slabosti u usklađivanju potreba klijenta s proizvodima i uslugama banke i ispitale posljedice tih spoznaja za bankovni menadžment.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0671204-0809 - Organizacija kao izvor konkurentske prednosti hrvatskih poduzeća (Galetić, Lovorka, MZOS ) ( CroRIS)
067-0671204-0823 - Korporativno upravljanje i konkurentnost hrvatskih poduzeća (Tipurić, Darko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Podrug, Najla; Rašić Bakarić, Ivana; Slijepčević, Sunčana
Identificiranje i analiza temeljnih kriterija za izbor banke u Hrvatskoj // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 5 (2007), 255-273 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Podrug, N., Rašić Bakarić, I. & Slijepčević, S. (2007) Identificiranje i analiza temeljnih kriterija za izbor banke u Hrvatskoj. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 5, 255-273.
@article{article, author = {Podrug, Najla and Ra\v{s}i\'{c} Bakari\'{c}, Ivana and Slijep\v{c}evi\'{c}, Sun\v{c}ana}, year = {2007}, pages = {255-273}, keywords = {dono\v{s}enje odluka, banke, Analiti\v{c}ki hijerarhijski proces, strategija marketinga}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, volume = {5}, issn = {1333-8900}, title = {Identificiranje i analiza temeljnih kriterija za izbor banke u Hrvatskoj}, keyword = {dono\v{s}enje odluka, banke, Analiti\v{c}ki hijerarhijski proces, strategija marketinga} }
@article{article, author = {Podrug, Najla and Ra\v{s}i\'{c} Bakari\'{c}, Ivana and Slijep\v{c}evi\'{c}, Sun\v{c}ana}, year = {2007}, pages = {255-273}, keywords = {decision making, banks, Analytical Hierarchy Process, marketing strategy}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, volume = {5}, issn = {1333-8900}, title = {Measuring undergraduate preferences of the banks - the case of Croatia}, keyword = {decision making, banks, Analytical Hierarchy Process, marketing strategy} }

Časopis indeksira:


  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font