Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 349505

Upravljanje kategorijama proizvoda - Primjer jedne međunarodne kompanije


Crnjac, Martina; Crnjac Milić, Dominika; Šimović, Vladimir
Upravljanje kategorijama proizvoda - Primjer jedne međunarodne kompanije // XIII. internacionalni naučni skup (SM2008) Strategijski menadžment i sistemi podrške odlučivanju u strategijskom menadžmentu : zbornik radova / Petkovič, Đerđi (ur.).
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski fakultet Subotica, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 349505 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje kategorijama proizvoda - Primjer jedne međunarodne kompanije
(Managing the Categories of Products - Example of an Internationalized Company)

Autori
Crnjac, Martina ; Crnjac Milić, Dominika ; Šimović, Vladimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
XIII. internacionalni naučni skup (SM2008) Strategijski menadžment i sistemi podrške odlučivanju u strategijskom menadžmentu : zbornik radova / Petkovič, Đerđi - Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski fakultet Subotica, 2008

ISBN
978-86-7233-193-6

Skup
Internacionalni naučni skup Strategijsko upravljanje logistikom u uslovima globalnog i elektronskog tržišta (13 ; 2008)

Mjesto i datum
Subotica, Srbija; Palić, Srbija, 15.05.2008. - 16.05.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
management; category management; maloprodaja; brand.
(management; category management; retail; brand)

Sažetak
U ovom radu su prezentirana i objašnjena saznanja o tome kako što jednostavnije, pametnije i profitabilnije plasirati planirane volumene na tržište. Objašnjen je category management kao proces i orjentacija koja omogućava unošenje promjena u poslovanje tvrtke na primjeru Zagrebačke pivovare, jednog od lidera pivarske industrije Republike Hrvatske.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2271694-1699 - Analitički model praćenja novih obrazovnih tehnologija u cjeloživotnom učenju (Šimović, Vladimir, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek,
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Crnjac, Martina; Crnjac Milić, Dominika; Šimović, Vladimir
Upravljanje kategorijama proizvoda - Primjer jedne međunarodne kompanije // XIII. internacionalni naučni skup (SM2008) Strategijski menadžment i sistemi podrške odlučivanju u strategijskom menadžmentu : zbornik radova / Petkovič, Đerđi (ur.).
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski fakultet Subotica, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Crnjac, M., Crnjac Milić, D. & Šimović, V. (2008) Upravljanje kategorijama proizvoda - Primjer jedne međunarodne kompanije. U: Petkovič, Đ. (ur.)XIII. internacionalni naučni skup (SM2008) Strategijski menadžment i sistemi podrške odlučivanju u strategijskom menadžmentu : zbornik radova.
@article{article, author = {Crnjac, Martina and Crnjac Mili\'{c}, Dominika and \v{S}imovi\'{c}, Vladimir}, editor = {Petkovi\v{c}, \DJ.}, year = {2008}, keywords = {management, category management, maloprodaja, brand.}, isbn = {978-86-7233-193-6}, title = {Upravljanje kategorijama proizvoda - Primjer jedne me\djunarodne kompanije}, keyword = {management, category management, maloprodaja, brand.}, publisher = {Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski fakultet Subotica}, publisherplace = {Subotica, Srbija; Pali\'{c}, Srbija} }
@article{article, author = {Crnjac, Martina and Crnjac Mili\'{c}, Dominika and \v{S}imovi\'{c}, Vladimir}, editor = {Petkovi\v{c}, \DJ.}, year = {2008}, keywords = {management, category management, retail, brand}, isbn = {978-86-7233-193-6}, title = {Managing the Categories of Products - Example of an Internationalized Company}, keyword = {management, category management, retail, brand}, publisher = {Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski fakultet Subotica}, publisherplace = {Subotica, Srbija; Pali\'{c}, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font