Pregled bibliografske jedinice broj: 349398
Osnovna matematička znanja i obrazovanje učitelja
Osnovna matematička znanja i obrazovanje učitelja // International Scientific Colloquium Mathematics and Children (How to teach and learn mathematics) / Margita Pavleković (ur.).
Osijek: Faculty of Teacher Education in Osijek, 2007. str. 317-321 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 349398 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnovna matematička znanja i obrazovanje učitelja
(Basic knowledge of mathematics and teacher training)
Autori
Rukavina, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
International Scientific Colloquium Mathematics and Children (How to teach and learn mathematics)
/ Margita Pavleković - Osijek : Faculty of Teacher Education in Osijek, 2007, 317-321
ISBN
978-953-6965-10-6
Skup
International Scientific Colloquium Mathematics and Children (How to teach and learn mathematics)
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 13.04.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
osnovna matematička znanja; obrazovanje učitelja
(basic knowledge of mathematics; teacher training)
Sažetak
Razvoj tehnologije te dostupnost priručnih računala potaknuli su brojne rasprave o matematičkim sadržajima koje bi morao usvojiti svaki učenik u okviru obveznoga obrazovanja. Drugim riječima, aktualizira se pitanje temeljne matematičke pismenosti. Osnovno pitanje koje se pri tome postavlja jest što svaki čovjek mora znati i koje vještine mora posjedovati kako bi mogao uspješno participirati u suvremenom društvu. Budući da su nastavnici bitan čimbenik svakoga obrazovnog procesa, kada govorimo o nastavi matematike, treba uzeti u obzir i sljedeća pitanja: - koja su osnovna matematička znanja/vještine što ih mora usvojiti svaki učenik u okviru obveznoga obrazovanja, - koje su kompetencije neuophodne za realizaciju nastave matematike, koji su osnovni ciljevi i zadaci obrazovanja nastavnika matematike. S obzirom da nastava matematike započinje već u prvom razredu osnovne škole, postavljena se pitanja ne odnose samo na predmetne nastavnike matematike i njihovo obrazovanje, već i na učitelje koji u okviru razredne nastave započinju proces sustavnoga matematičkog obrazovanja učenika. Kako mnogi studenti, budući učitelji razredne nastave, ne iskazuju osobit interes prema matematici, a često niti razumijevanje njezina značaja za razvoj učenika i njihova mišljenja, posebnu pozornost treba posvetiti upravo njihovu matematičkom obrazovanju, a od osobitoga je značaja i razvoj pozitivnoga stava prema matematici.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
037-2453075-1045 - Matematički temelji prirodnih i društvenih spoznaja (Miriam Bruckler, Franka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Sanja Rukavina
(autor)