Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 348303

Matematika u školi, matematika u logopediji


Lenček, Mirjana, Hmelina, Maja
Matematika u školi, matematika u logopediji // 2. kongres logopedov Slovenije
Maribor, Slovenija, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 348303 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Matematika u školi, matematika u logopediji
(Math in school, math in logopedics)

Autori
Lenček, Mirjana, Hmelina, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Skup
2. kongres logopedov Slovenije

Mjesto i datum
Maribor, Slovenija, 25.10.2007. - 27.10.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
matematika; logopedija
(math; speech-language pathology)

Sažetak
Problemi u matematici javljaju se i mogu prepoznati puno prije početaka usvajanja formalnih matematičkih znanja u školi. No, s početkom školovanja započinje zabrinutost, kako roditelja, tako i same djece, ukoliko su neuspješna u matematici. Stoga se dijagnosticiranje uglavnom odnosi na djecu školske dobi, premda je predškolsko doba optimalno vrijeme prepoznavanja i postavljanja dijagnoze teškoća u matematici ili specifičnog poremećaja matematičkih sposobnosti. Logopedska dijagnostika se u području matematike treba usmjeriti na matematički jezik te provjeru u kategorijama od predmatematičkih znanja i vještina do znanja o brojevima (aritmetika), strukturama prostora i njihovim zajedničkim vezama (geometrija), jednadžbama (algebra), a s obzirom na dob djeteta. U ovome radu predstavit će se model dijagnostičkih zadataka za procjenu matematičkih znanja djece prvoškolaca. On uključuje i provjeru u području tzv. primijenjene/svakodnevne matematike (prsti, novac, sat, orijentacija...) koja je drugačija od formalnoga učenja i školskih znanja. Svrha je rada upozoriti na važnost strukturirane procjene komponenti matematičke obrade, a s ciljem postavljanja dijagnoze odstupanja ili pak poremećaja u matematičkim sposobnostima.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0131484-1488 - Više kortikalne funkcije i jezik: razvojni i stečeni poremećaji (Kovačević, Melita, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirjana Lenček (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lenček, Mirjana, Hmelina, Maja
Matematika u školi, matematika u logopediji // 2. kongres logopedov Slovenije
Maribor, Slovenija, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Lenček, Mirjana, Hmelina, Maja (2007) Matematika u školi, matematika u logopediji. U: 2. kongres logopedov Slovenije.
@article{article, year = {2007}, keywords = {matematika, logopedija}, title = {Matematika u \v{s}koli, matematika u logopediji}, keyword = {matematika, logopedija}, publisherplace = {Maribor, Slovenija} }
@article{article, year = {2007}, keywords = {math, speech-language pathology}, title = {Math in school, math in logopedics}, keyword = {math, speech-language pathology}, publisherplace = {Maribor, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font