Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 347857

Konkurentsko pozicioniranje srpske turističke ponude u svjetlu razvoja ekonomije doživljaja


Kunst, Ivo; Poljanec-Borić, Saša
Konkurentsko pozicioniranje srpske turističke ponude u svjetlu razvoja ekonomije doživljaja // Turizam, 56 (2008), 1; 93-108 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 347857 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konkurentsko pozicioniranje srpske turističke ponude u svjetlu razvoja ekonomije doživljaja
(Competitive Positioning of Serbian Tourist Offer)

Autori
Kunst, Ivo ; Poljanec-Borić, Saša

Izvornik
Turizam (0494-2639) 56 (2008), 1; 93-108

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
pozicioniranje; konkurencija; ekonomija doživljaja; turizam; Srbija; Balkan; Dunav
(positioning; competition; experience economy; tourism; Serbia; Dunav; Balkans)

Sažetak
Rad raspravlja o konkurentskom pozicioniranju srpske turističke ponude u svjetlu "ekonomije doživljaja". Pošavši od pretpostavke da razvoj turističkog sektora Srbije valja promatrati sa stajališta konkurentnosti, analizirani su: a) stanje i obilježja lokacije, b) resursna osnova kao i c) fizička oblježja srpske turističke ponude. Također, prikazani su rezultati SWOT analize te rezultati analize konkurencije. Na osnovi izvršenih analiza utvrđeno je da konkurentsko pozicioniranje srpskog turizma mora uvažavati tri konstante: a)algoritam ekonomije doživljaja, b) globalno i lokalno prepoznatljiv i razlikovni komunikacijski atribut, odnosno c) ekonomski racionalan vrijednosni lanac turističke ponude. U tom smislu se turističko pozicioniranje Srbije optimalno veže uz atribute "Balkan", odnosno "Dunav", ovisno o političkoj odluci u vezi s maksimiranjem kratkoročnih ili srednjoročnih učinaka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
194-1941535-1506 - Nove ekonomske elite, institucije i prostorna ovisnost strategija razvitka (Čengić, Drago, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb,
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Profili:

Avatar Url Saša Poljanec-Borić (autor)

Avatar Url Ivo Kunst (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kunst, Ivo; Poljanec-Borić, Saša
Konkurentsko pozicioniranje srpske turističke ponude u svjetlu razvoja ekonomije doživljaja // Turizam, 56 (2008), 1; 93-108 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Kunst, I. & Poljanec-Borić, S. (2008) Konkurentsko pozicioniranje srpske turističke ponude u svjetlu razvoja ekonomije doživljaja. Turizam, 56 (1), 93-108.
@article{article, author = {Kunst, Ivo and Poljanec-Bori\'{c}, Sa\v{s}a}, year = {2008}, pages = {93-108}, keywords = {pozicioniranje, konkurencija, ekonomija do\v{z}ivljaja, turizam, Srbija, Balkan, Dunav}, journal = {Turizam}, volume = {56}, number = {1}, issn = {0494-2639}, title = {Konkurentsko pozicioniranje srpske turisti\v{c}ke ponude u svjetlu razvoja ekonomije do\v{z}ivljaja}, keyword = {pozicioniranje, konkurencija, ekonomija do\v{z}ivljaja, turizam, Srbija, Balkan, Dunav} }
@article{article, author = {Kunst, Ivo and Poljanec-Bori\'{c}, Sa\v{s}a}, year = {2008}, pages = {93-108}, keywords = {positioning, competition, experience economy, tourism, Serbia, Dunav, Balkans}, journal = {Turizam}, volume = {56}, number = {1}, issn = {0494-2639}, title = {Competitive Positioning of Serbian Tourist Offer}, keyword = {positioning, competition, experience economy, tourism, Serbia, Dunav, Balkans} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EMBASE (Excerpta Medica)
  • PsychINFO
  • Rural Sociology Abstracts (CAB Abstracts)
  • Scopus
  • Bibliographic Databases Division Amsterdam





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font