Pregled bibliografske jedinice broj: 347857
Konkurentsko pozicioniranje srpske turističke ponude u svjetlu razvoja ekonomije doživljaja
Konkurentsko pozicioniranje srpske turističke ponude u svjetlu razvoja ekonomije doživljaja // Turizam, 56 (2008), 1; 93-108 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 347857 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konkurentsko pozicioniranje srpske turističke ponude u svjetlu razvoja ekonomije doživljaja
(Competitive Positioning of Serbian Tourist Offer)
Autori
Kunst, Ivo ; Poljanec-Borić, Saša
Izvornik
Turizam (0494-2639) 56
(2008), 1;
93-108
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
pozicioniranje; konkurencija; ekonomija doživljaja; turizam; Srbija; Balkan; Dunav
(positioning; competition; experience economy; tourism; Serbia; Dunav; Balkans)
Sažetak
Rad raspravlja o konkurentskom pozicioniranju srpske turističke ponude u svjetlu "ekonomije doživljaja". Pošavši od pretpostavke da razvoj turističkog sektora Srbije valja promatrati sa stajališta konkurentnosti, analizirani su: a) stanje i obilježja lokacije, b) resursna osnova kao i c) fizička oblježja srpske turističke ponude. Također, prikazani su rezultati SWOT analize te rezultati analize konkurencije. Na osnovi izvršenih analiza utvrđeno je da konkurentsko pozicioniranje srpskog turizma mora uvažavati tri konstante: a)algoritam ekonomije doživljaja, b) globalno i lokalno prepoznatljiv i razlikovni komunikacijski atribut, odnosno c) ekonomski racionalan vrijednosni lanac turističke ponude. U tom smislu se turističko pozicioniranje Srbije optimalno veže uz atribute "Balkan", odnosno "Dunav", ovisno o političkoj odluci u vezi s maksimiranjem kratkoročnih ili srednjoročnih učinaka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
194-1941535-1506 - Nove ekonomske elite, institucije i prostorna ovisnost strategija razvitka (Čengić, Drago, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb,
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EMBASE (Excerpta Medica)
- PsychINFO
- Rural Sociology Abstracts (CAB Abstracts)
- Scopus
- Bibliographic Databases Division Amsterdam