Pregled bibliografske jedinice broj: 347008
Strukturne promjene u obrazovanju nastavnika
Strukturne promjene u obrazovanju nastavnika // Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru, 2010. str. 9.-23. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 347008 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strukturne promjene u obrazovanju nastavnika
(The Structural Changes in the Education of Teachers)
Autori
Radeka, Igor ; Rogić, Ana Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja
/ Bacalja, Robert - Zadar : Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru, 2010, 9.-23.
ISBN
978-953-7237-40-0
Skup
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 30.05.2008. - 31.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
inicijalno obrazovanje nastavnika; usavršavanje nastavnika; cjeloživotno obrazovanje nastavnika
(pre-service teacher education; continuing teacher education; lifelong teacher education)
Sažetak
U radu se analiziraju ključne promjene u obrazovanju nastavnika u kontekstu globalnih obrazovnih promjena. Riječ je o najvećem i najznačajnijem izazovu pred kojim se nastavnik do sada nalazio: strukturnoj promjeni vlastita razvoja u kojoj se težište kako inicijalnog obrazovanja tako i njegova usavršavanja pomjera s recepcije obrazovnih sadržaja u okviru specijaliziranih ustanova za obrazovanje nastavnika prema aktivnijem sukreiranju vlastita obrazovanja korištenjem cjelokupnog spektra mogućnosti društva znanja (formalno, neformalno i informalno učenje). Fokus pažnje pritom se prebacuje sa zadanog puta obrazovanja na njegov ishod, tj. kompetencije koje nastavnik stječe bez obzira na način njihova obrazovanja. Kritičkim preispitivanjem implementacije navedenih promjena naznačeni su i ključni problemi ostvarenja cjeloživotnog obrazovanja nastavnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
269-2692634-2441 - Struktura cjeloživotnog obrazovanja nastavnika (Radeka, Igor, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru