Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 346892

Utjecaj informacijske i komunikacijske tehnologije na marketinšku strategiju malih i srednjih poduzeća izvoznika


Sabol, Gabrijela
Utjecaj informacijske i komunikacijske tehnologije na marketinšku strategiju malih i srednjih poduzeća izvoznika // Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti / Grbac, Bruno ; Meler Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. str. 114-115 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 346892 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj informacijske i komunikacijske tehnologije na marketinšku strategiju malih i srednjih poduzeća izvoznika
(The influence of information and communication technologie on the marketing strategy of small and medium size exporting enterprises)

Autori
Sabol, Gabrijela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti / Grbac, Bruno ; Meler Marcel - Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007, 114-115

ISBN
978-953-6148-63-9

Skup
Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.10.2007. - 27.10.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
informacijska i komunikacijska tehnologija (IKT); izvoz; mala i srednja poduzeća; marketinška strategija
(information and communication technology (ICT); export; small and medium enterprises; marketing strategy)

Sažetak
Prezentacija rezultata istraživanja malih i srednjih poduzeća i tipovima marketinške strategije u odnosu na usvajanje i korištenje informacijske i komunikacijske tehnologije

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
194-1941535-1506 - Nove ekonomske elite, institucije i prostorna ovisnost strategija razvitka (Čengić, Drago, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Profili:

Avatar Url Gabrijela Sabol (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sabol, Gabrijela
Utjecaj informacijske i komunikacijske tehnologije na marketinšku strategiju malih i srednjih poduzeća izvoznika // Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti / Grbac, Bruno ; Meler Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. str. 114-115 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
Sabol, G. (2007) Utjecaj informacijske i komunikacijske tehnologije na marketinšku strategiju malih i srednjih poduzeća izvoznika. U: Grbac, B. & Meler Marcel (ur.)Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti.
@article{article, author = {Sabol, Gabrijela}, editor = {Grbac, B. and Meler Marcel}, year = {2007}, pages = {114-115}, keywords = {informacijska i komunikacijska tehnologija (IKT), izvoz, mala i srednja poduze\'{c}a, marketin\v{s}ka strategija}, isbn = {978-953-6148-63-9}, title = {Utjecaj informacijske i komunikacijske tehnologije na marketin\v{s}ku strategiju malih i srednjih poduze\'{c}a izvoznika}, keyword = {informacijska i komunikacijska tehnologija (IKT), izvoz, mala i srednja poduze\'{c}a, marketin\v{s}ka strategija}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Sabol, Gabrijela}, editor = {Grbac, B. and Meler Marcel}, year = {2007}, pages = {114-115}, keywords = {information and communication technology (ICT), export, small and medium enterprises, marketing strategy}, isbn = {978-953-6148-63-9}, title = {The influence of information and communication technologie on the marketing strategy of small and medium size exporting enterprises}, keyword = {information and communication technology (ICT), export, small and medium enterprises, marketing strategy}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font