Pregled bibliografske jedinice broj: 346892
Utjecaj informacijske i komunikacijske tehnologije na marketinšku strategiju malih i srednjih poduzeća izvoznika
Utjecaj informacijske i komunikacijske tehnologije na marketinšku strategiju malih i srednjih poduzeća izvoznika // Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti / Grbac, Bruno ; Meler Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. str. 114-115 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 346892 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj informacijske i komunikacijske tehnologije na marketinšku strategiju malih i srednjih poduzeća izvoznika
(The influence of information and communication technologie on the marketing strategy of small and medium size exporting enterprises)
Autori
Sabol, Gabrijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti
/ Grbac, Bruno ; Meler Marcel - Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007, 114-115
ISBN
978-953-6148-63-9
Skup
Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.10.2007. - 27.10.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
informacijska i komunikacijska tehnologija (IKT); izvoz; mala i srednja poduzeća; marketinška strategija
(information and communication technology (ICT); export; small and medium enterprises; marketing strategy)
Sažetak
Prezentacija rezultata istraživanja malih i srednjih poduzeća i tipovima marketinške strategije u odnosu na usvajanje i korištenje informacijske i komunikacijske tehnologije
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
194-1941535-1506 - Nove ekonomske elite, institucije i prostorna ovisnost strategija razvitka (Čengić, Drago, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Profili:
Gabrijela Sabol
(autor)