Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 346836

Marketinške strategije hrvatskih malih i srednjih poduzeća u uvjetima informatizacije - primjer izvorno orijentiranih poduzeća


Sabol, Gabrijela
Marketinške strategije hrvatskih malih i srednjih poduzeća u uvjetima informatizacije - primjer izvorno orijentiranih poduzeća, 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 346836 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinške strategije hrvatskih malih i srednjih poduzeća u uvjetima informatizacije - primjer izvorno orijentiranih poduzeća
(Marketing Strategy and Information and Communication Technology of Croatian Exporting Small and Medium Enterprises)

Autori
Sabol, Gabrijela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
09.05

Godina
2007

Stranica
121

Mentor
Prof. dr. sc. Renko, Nataša

Ključne riječi
marketinška strategija; mala i srednja poduzeća; informacijska i komunikacijska tehnoogija
(marketing strategy; small end medium enterprises; information and communication technology)

Sažetak
U radu se, na temelju podataka iz empirijskog istraživanja provedenog na uzorku malih i srednjih poduzeća izvoznica, pokušavaju odrediti tipovi marketinških strategija i na koji su oni način povezani s uvođenjem i korištenjem informacijske i komunikacijske tehnologije u poslovanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
194-1941535-1506 - Nove ekonomske elite, institucije i prostorna ovisnost strategija razvitka (Čengić, Drago, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Profili:

Avatar Url Gabrijela Sabol (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sabol, Gabrijela
Marketinške strategije hrvatskih malih i srednjih poduzeća u uvjetima informatizacije - primjer izvorno orijentiranih poduzeća, 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Sabol, G. (2007) 'Marketinške strategije hrvatskih malih i srednjih poduzeća u uvjetima informatizacije - primjer izvorno orijentiranih poduzeća', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Sabol, Gabrijela}, year = {2007}, pages = {121}, keywords = {marketin\v{s}ka strategija, mala i srednja poduze\'{c}a, informacijska i komunikacijska tehnoogija}, title = {Marketin\v{s}ke strategije hrvatskih malih i srednjih poduze\'{c}a u uvjetima informatizacije - primjer izvorno orijentiranih poduze\'{c}a}, keyword = {marketin\v{s}ka strategija, mala i srednja poduze\'{c}a, informacijska i komunikacijska tehnoogija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Sabol, Gabrijela}, year = {2007}, pages = {121}, keywords = {marketing strategy, small end medium enterprises, information and communication technology}, title = {Marketing Strategy and Information and Communication Technology of Croatian Exporting Small and Medium Enterprises}, keyword = {marketing strategy, small end medium enterprises, information and communication technology}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font