Pregled bibliografske jedinice broj: 346836
Marketinške strategije hrvatskih malih i srednjih poduzeća u uvjetima informatizacije - primjer izvorno orijentiranih poduzeća
Marketinške strategije hrvatskih malih i srednjih poduzeća u uvjetima informatizacije - primjer izvorno orijentiranih poduzeća, 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 346836 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinške strategije hrvatskih malih i srednjih poduzeća u uvjetima informatizacije - primjer izvorno orijentiranih poduzeća
(Marketing Strategy and Information and Communication Technology of Croatian Exporting Small and Medium Enterprises)
Autori
Sabol, Gabrijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
09.05
Godina
2007
Stranica
121
Mentor
Prof. dr. sc. Renko, Nataša
Ključne riječi
marketinška strategija; mala i srednja poduzeća; informacijska i komunikacijska tehnoogija
(marketing strategy; small end medium enterprises; information and communication technology)
Sažetak
U radu se, na temelju podataka iz empirijskog istraživanja provedenog na uzorku malih i srednjih poduzeća izvoznica, pokušavaju odrediti tipovi marketinških strategija i na koji su oni način povezani s uvođenjem i korištenjem informacijske i komunikacijske tehnologije u poslovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
194-1941535-1506 - Nove ekonomske elite, institucije i prostorna ovisnost strategija razvitka (Čengić, Drago, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Profili:
Gabrijela Sabol
(autor)