Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 345889

Retorika reklamnoga diskurza


Bagić, Krešimir
Retorika reklamnoga diskurza // Drugi dani hrvatske kulture
Poznań, Poljska, 2008. (plenarno, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 345889 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Retorika reklamnoga diskurza
(The Rhetorics of the Advertising Discourse)

Autori
Bagić, Krešimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Drugi dani hrvatske kulture

Mjesto i datum
Poznań, Poljska, 2008

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
antitetičnost; antropomorfizacija; eufonija; reklama; tropi
(antithesis; antropomorphization; euphony; advertisement; rhetorical tropes)

Sažetak
Predavanje je je iz retoričke perspektive raščlanilo jezik suvremene reklame. Uočeno je, iznijeto i oprimjereno obilje stilskih i retoričkih figura u reklamnome diskurzu. Te su figure uporište strategija promidžbenoga uvjeravanja

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1300749-0751 - Figure i diskurzi (Bagić, Krešimir, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Krešimir Bagić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bagić, Krešimir
Retorika reklamnoga diskurza // Drugi dani hrvatske kulture
Poznań, Poljska, 2008. (plenarno, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
Bagić, K. (2008) Retorika reklamnoga diskurza. U: Drugi dani hrvatske kulture.
@article{article, author = {Bagi\'{c}, Kre\v{s}imir}, year = {2008}, keywords = {antiteti\v{c}nost, antropomorfizacija, eufonija, reklama, tropi}, title = {Retorika reklamnoga diskurza}, keyword = {antiteti\v{c}nost, antropomorfizacija, eufonija, reklama, tropi}, publisherplace = {Pozna\'{n}, Poljska} }
@article{article, author = {Bagi\'{c}, Kre\v{s}imir}, year = {2008}, keywords = {antithesis, antropomorphization, euphony, advertisement, rhetorical tropes}, title = {The Rhetorics of the Advertising Discourse}, keyword = {antithesis, antropomorphization, euphony, advertisement, rhetorical tropes}, publisherplace = {Pozna\'{n}, Poljska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font