Pregled bibliografske jedinice broj: 345889
Retorika reklamnoga diskurza
Retorika reklamnoga diskurza // Drugi dani hrvatske kulture
Poznań, Poljska, 2008. (plenarno, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 345889 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Retorika reklamnoga diskurza
(The Rhetorics of the Advertising Discourse)
Autori
Bagić, Krešimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Drugi dani hrvatske kulture
Mjesto i datum
Poznań, Poljska, 2008
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
antitetičnost; antropomorfizacija; eufonija; reklama; tropi
(antithesis; antropomorphization; euphony; advertisement; rhetorical tropes)
Sažetak
Predavanje je je iz retoričke perspektive raščlanilo jezik suvremene reklame. Uočeno je, iznijeto i oprimjereno obilje stilskih i retoričkih figura u reklamnome diskurzu. Te su figure uporište strategija promidžbenoga uvjeravanja
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1300749-0751 - Figure i diskurzi (Bagić, Krešimir, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Krešimir Bagić
(autor)