Pregled bibliografske jedinice broj: 34587
Utjecaj marketing strategije na konkurentost hrvatskog turizma
Utjecaj marketing strategije na konkurentost hrvatskog turizma, 1998. (elaborat/studija).
CROSBI ID: 34587 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj marketing strategije na konkurentost hrvatskog turizma
(Impact of Marketing Strategy on Competitive Advantages of Croatian Tourism)
Autori
Stipanović, Kristijan
Izvornik
Marketing forum
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija
Godina
1998
Ključne riječi
Utjecaj;Strategije;Razvoj;Inovacija
(impact;strategy;development;inovation)
Sažetak
Hrvatski turizam zbog neefikasnosti turističke politike i nepostojanja konkretne vizije razvitka nedovoljno valorizira komparativne prednosti koje se svode na prirodnu resursnu osnovu, dok je cjelokupna turistička nadgradnja na nezadovoljavajućoj razini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
116003
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija