Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 34587

Utjecaj marketing strategije na konkurentost hrvatskog turizma


Stipanović, Kristijan
Utjecaj marketing strategije na konkurentost hrvatskog turizma, 1998. (elaborat/studija).


CROSBI ID: 34587 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj marketing strategije na konkurentost hrvatskog turizma
(Impact of Marketing Strategy on Competitive Advantages of Croatian Tourism)

Autori
Stipanović, Kristijan

Izvornik
Marketing forum

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija

Godina
1998

Ključne riječi
Utjecaj;Strategije;Razvoj;Inovacija
(impact;strategy;development;inovation)

Sažetak
Hrvatski turizam zbog neefikasnosti turističke politike i nepostojanja konkretne vizije razvitka nedovoljno valorizira komparativne prednosti koje se svode na prirodnu resursnu osnovu, dok je cjelokupna turistička nadgradnja na nezadovoljavajućoj razini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
116003

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija


Citiraj ovu publikaciju:

Stipanović, Kristijan
Utjecaj marketing strategije na konkurentost hrvatskog turizma, 1998. (elaborat/studija).
Stipanović, K. (1998) Utjecaj marketing strategije na konkurentost hrvatskog turizma. Marketing forum. Elaborat/studija.
@unknown{unknown, author = {Stipanovi\'{c}, Kristijan}, year = {1998}, keywords = {Utjecaj, Strategije, Razvoj, Inovacija}, title = {Utjecaj marketing strategije na konkurentost hrvatskog turizma}, keyword = {Utjecaj, Strategije, Razvoj, Inovacija} }
@unknown{unknown, author = {Stipanovi\'{c}, Kristijan}, year = {1998}, keywords = {impact, strategy, development, inovation}, title = {Impact of Marketing Strategy on Competitive Advantages of Croatian Tourism}, keyword = {impact, strategy, development, inovation} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font