Pregled bibliografske jedinice broj: 345832
Obrazovanje odgojitelja - refleksivnog praktičara
Obrazovanje odgojitelja - refleksivnog praktičara // Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja / Kramar, Martin ; Duh, Matjaž (ur.).
Maribor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta, Odelek za pedagogiko, psihologijo in didakttiko, 2000. str. 276-281 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 345832 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovanje odgojitelja - refleksivnog praktičara
(Education of Pre-school Teacher as Reflexive Practitioner)
Autori
Petrović-Sočo, Biserka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja
/ Kramar, Martin ; Duh, Matjaž - Maribor : Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta, Odelek za pedagogiko, psihologijo in didakttiko, 2000, 276-281
ISBN
86-80693-56-1
Skup
Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja
Mjesto i datum
Maribor, Slovenija, 25.11.1999. - 26.11.1999
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
odgojitelj; refleksija; metodologija
(pre-school teacher; reflection; methodology)
Sažetak
U radu se raspravlja nova epistemologija obrazovanja studenata – budućih praktičara putem refleksivne prakse u predškolskim ustanovama-vježbaonicama. Cilj je takve prakse demokratski diskurs o primjerenosti primijenjenih metoda, sadržaja, didaktičkih sredstava i sl., kako bi se putem zajedničke analize kritički došlo do uočavanja postojećih stereotipa i tradicionalizama i postupno ih se u daljnjim pokušajima izgradnje otvorenijeg i kreativnijeg pristupa, napuštalo. Takvim radom odgojitelj polako, postupno i dugotrajno ali efikasno prelazi s puta rutine na put kreativne odgojne interakcije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija