Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 345832

Obrazovanje odgojitelja - refleksivnog praktičara


Petrović-Sočo, Biserka
Obrazovanje odgojitelja - refleksivnog praktičara // Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja / Kramar, Martin ; Duh, Matjaž (ur.).
Maribor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta, Odelek za pedagogiko, psihologijo in didakttiko, 2000. str. 276-281 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 345832 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Obrazovanje odgojitelja - refleksivnog praktičara
(Education of Pre-school Teacher as Reflexive Practitioner)

Autori
Petrović-Sočo, Biserka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja / Kramar, Martin ; Duh, Matjaž - Maribor : Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta, Odelek za pedagogiko, psihologijo in didakttiko, 2000, 276-281

ISBN
86-80693-56-1

Skup
Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja

Mjesto i datum
Maribor, Slovenija, 25.11.1999. - 26.11.1999

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
odgojitelj; refleksija; metodologija
(pre-school teacher; reflection; methodology)

Sažetak
U radu se raspravlja nova epistemologija obrazovanja studenata – budućih praktičara putem refleksivne prakse u predškolskim ustanovama-vježbaonicama. Cilj je takve prakse demokratski diskurs o primjerenosti primijenjenih metoda, sadržaja, didaktičkih sredstava i sl., kako bi se putem zajedničke analize kritički došlo do uočavanja postojećih stereotipa i tradicionalizama i postupno ih se u daljnjim pokušajima izgradnje otvorenijeg i kreativnijeg pristupa, napuštalo. Takvim radom odgojitelj polako, postupno i dugotrajno ali efikasno prelazi s puta rutine na put kreativne odgojne interakcije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Biserka Petrović-Sočo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Petrović-Sočo, Biserka
Obrazovanje odgojitelja - refleksivnog praktičara // Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja / Kramar, Martin ; Duh, Matjaž (ur.).
Maribor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta, Odelek za pedagogiko, psihologijo in didakttiko, 2000. str. 276-281 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Petrović-Sočo, B. (2000) Obrazovanje odgojitelja - refleksivnog praktičara. U: Kramar, M. & Duh, M. (ur.)Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja.
@article{article, author = {Petrovi\'{c}-So\v{c}o, Biserka}, year = {2000}, pages = {276-281}, keywords = {odgojitelj, refleksija, metodologija}, isbn = {86-80693-56-1}, title = {Obrazovanje odgojitelja - refleksivnog prakti\v{c}ara}, keyword = {odgojitelj, refleksija, metodologija}, publisher = {Univerza v Mariboru, Pedago\v{s}ka fakulteta, Odelek za pedagogiko, psihologijo in didakttiko}, publisherplace = {Maribor, Slovenija} }
@article{article, author = {Petrovi\'{c}-So\v{c}o, Biserka}, year = {2000}, pages = {276-281}, keywords = {pre-school teacher, reflection, methodology}, isbn = {86-80693-56-1}, title = {Education of Pre-school Teacher as Reflexive Practitioner}, keyword = {pre-school teacher, reflection, methodology}, publisher = {Univerza v Mariboru, Pedago\v{s}ka fakulteta, Odelek za pedagogiko, psihologijo in didakttiko}, publisherplace = {Maribor, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font