Pregled bibliografske jedinice broj: 345669
Akcijsko istraživanje-put k reafirmaciji pedagoške funkcije
Akcijsko istraživanje-put k reafirmaciji pedagoške funkcije // Napredak (Zagreb), 135 (1994), 2; 186-191 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 345669 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Akcijsko istraživanje-put k reafirmaciji pedagoške funkcije
(Action Research The Way of Reafirmation of Pedagogical Funkcion)
Autori
Petrović-Sočo, Biserka
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 135
(1994), 2;
186-191
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
akcijsko istraživanje; predškolska ustanova; predškolski pedagog; odgojitelji
(Action research; Pre-school Institution; Pre-school pedagog; Pre-school teachers;)
Sažetak
Nasuprot klasičnim istraživačko metodološkim modelima, akcijsko istraživanje je usmjereno na istodobno proučavanje i mijenjanje pedagoške prakse. Njegovo bitno obilježje nije u tehnikama prikupljanja podataka i neutralnom promatranju, nego u traganju za problemom i primjeni sudjelujućeg promatranja.Ono je participirajuće i demokratsko, ostvaruje se cikličkim modelom u kojem su zajedničke rasprave (diskursi) usmjerene na izgrađivanje „ zajedničkog polja značenja“ i evaluiranje vlastite prakse. U predškolskoj ustanovi akcijska istraživanja najčešće pokreće pedagog.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija