Pregled bibliografske jedinice broj: 345608
Međugeneracijska i unutargeneracijska profesionalna pokretljivost nastavnika: jedan primjer iz Dalmacije
Međugeneracijska i unutargeneracijska profesionalna pokretljivost nastavnika: jedan primjer iz Dalmacije // Pedagogija: Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / V. Previšić, N.N. Šoljan i N. Hrvatić (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 550-558 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 345608 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Međugeneracijska i unutargeneracijska profesionalna pokretljivost nastavnika: jedan primjer iz Dalmacije
(Intergenerational and intragenerational professional mobility of teachers: an example from Dalmatia)
Autori
Pilić, Šime ; Čaljkušić, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija: Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
/ V. Previšić, N.N. Šoljan i N. Hrvatić - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007, 550-558
ISBN
978-953-99167-1-6
Skup
Prvi kongres pedagoga Hrvatske
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
međugeneracijska i unutargeneracijska pokretljivost; međunarodna profesionalna pokretljivost; unutarorganizacijska i međuorganizacijska pokretljivost; nastavnice/i biologije i kemije; profesionalna pokretljivost
(professional mobility; biology and chemistry teachers (male and female); intergenerational and intragenerational mobility; intraorganizational and interorganizational mobility; international professional mobility)
Sažetak
Autori su proveli istraživanje profesionalne pokretljivosti nastavnika biologije i kemije. Uzorak obuhvaća 200 nastavnica/ka biologije i kemije zaposlenih u osnovnim i srednjim školama u četiri dalmatinske županije: Dubrovačko-neretvanskoj, Splitsko-dalmatinskoj, Šibensko-kninskoj i Zadarskoj. Rezultati empirijskog istraživanja su pokazali da nastavnici biologije i kemije ostvaruju znatnu vertikalnu uzlaznu obrazovnu i profesionalnu međugeneracijsku pokretljivost. Neznatan je udjel ispitanica/ka koji su tijekom radnog vijeka ostvarili međunarodnu profesionalnu pokretljivost (2, 5 posto). Uspoređivanjem prvog zaposlenja sa sadašnjim nastavničkim poslom ustanovljena je profesionalna unutargeneracijska pokretljivost kod svakog sedmog nastavnika, odnosno nastavnice (13, 5 posto). Najmanje dvije trećine ispitanica/ka pokazuje horizontalnu međuorganizacijsku pokretljivost, a nešto više od desetine unutargeneracijsku vertikalnu uzlaznu profesionalnu promociju/karijernu mobilnost (13 posto).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
177-0361994-1996 - Oblikovanje i vrednovanje inteligentnih sustava e-učenja. (Žitko, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Profili:
Šime Pilić
(autor)