Pregled bibliografske jedinice broj: 339885
Marketinški aspekti društvene odgovornosti u igrama na sreću
Marketinški aspekti društvene odgovornosti u igrama na sreću, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 339885 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinški aspekti društvene odgovornosti u igrama na sreću
(Social responsibility and marketing aspects in the gambling and betting industry)
Autori
Puljiz, Marjan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.03
Godina
2008
Stranica
167
Mentor
Pavičić, Jurica
Ključne riječi
Društvena odgovornost; igre na sreću; marketing
(Social responsibility; gambling and betting; marketing)
Sažetak
Rad analizira društvenu odgovornost priređivača igara na sreću te nedostatak jasne, dugoročne marketinške strategije za komunikaciju istog. Poseban naglasak stavljen je na komunikaciju s javnostima i korisnicima sredstava, koji, prema istraživanju autora, nisu adekvatno upoznati s izvorima primljenih sredstava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0661686-2342 - Procjena i unapređenja kapaciteta civilnog društva za pružanje socijalnih usluga (Pavičić, Jurica, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Jurica Pavičić
(mentor)