Pregled bibliografske jedinice broj: 338893
Kako hrvatski učenici govore engleski?
Kako hrvatski učenici govore engleski? // Metodika, 8 (2007), 1; 173-181 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 338893 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako hrvatski učenici govore engleski?
(How well do Croatian learners speak English?)
Autori
Medved Krajnović, Marta
Izvornik
Metodika (1332-7879) 8
(2007), 1;
173-181
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
nastava engleskog jezika; vještina govorenja; vrednovanje vještine govorenja
(ELT; speaking skill; assessing speaking skill)
Sažetak
U radu se raspravlja o problematici vrednovanja vještine govorenja u stranome (engleskome) jeziku te se detaljno prikazuju proces i rezultati vrednovanja vještine govorenja provedenog na raprezantativnom uzorku učenika diljem Hrvatske. Rezultati vrednovanja pokazuju da hrvatski učenici mogu komunikacijski učinkovito koristiti engleski jezik, što jest i glavni cilj suvremene nastave stranoga jezika, no da bi bilo poželjno dodatno poraditi na točnosti njihova usmenoga iskaza.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301001-0988 - Usvajanje engleskoga jezika od rane dobi: analiza učenikova međujezika (Mihaljević-Djigunović, Jelena, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Marta Medved Krajnović
(autor)