Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 338744

Osnove strateškog marketinga


Lacković, Zlatko; Andrlić, Berislav
Osnove strateškog marketinga
Požega: Veleučilište ; Geno, 2007


CROSBI ID: 338744 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osnove strateškog marketinga
(Fundamentals of strategic marketing)

Autori
Lacković, Zlatko ; Andrlić, Berislav

Vrsta obrazovnog materijala
Udžbenik (visokoškolsko obrazovanje)

Izdavač
Veleučilište ; Geno

Grad
Požega

Godina
2007

Stranica
288

ISBN
978-953-98762-5-6

Ključne riječi
marketing ; strategija
(marketing ; strategy)

Sažetak
U knjizi su utvrđene teorijske pretpostavke primjene strateškog marketinga temeljem relevantne domaće i strane literature. Posebna pozornost je posvećena novim oblicima marketinga koji su nastali pod utjecajem suvremenih društvenih kretanja. Iz poglavlja u poglavlje, autori objašnjavaju proces strateškog marketinškog planiranja te metode za osvarenje marketinških ciljeva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
MZOS-149-1491678-0980 - Vrednovanje odnosa investicijskih projekata i okoliša (Čulo, Ksenija, MZOS ) ( CroRIS)
149-0000000-0984 - Dugoročni razvoj građevinarstva- implementacija strategije, interakcije, učinci

Ustanove:
Veleučilište u Požegi

Profili:

Avatar Url Zlatko Lacković (autor)

Avatar Url Berislav Andrlić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lacković, Zlatko; Andrlić, Berislav
Osnove strateškog marketinga
Požega: Veleučilište ; Geno, 2007
Lacković, Z. & Andrlić, B. (2007) Osnove strateškog marketinga. Požega. Veleučilište ; Geno.
@unknown{unknown, author = {Lackovi\'{c}, Zlatko and Andrli\'{c}, Berislav}, year = {2007}, pages = {288}, keywords = {marketing, strategija}, isbn = {978-953-98762-5-6}, title = {Osnove strate\v{s}kog marketinga}, keyword = {marketing, strategija}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te ; Geno}, publisherplace = {Po\v{z}ega} }
@unknown{unknown, author = {Lackovi\'{c}, Zlatko and Andrli\'{c}, Berislav}, year = {2007}, pages = {288}, keywords = {marketing, strategy}, isbn = {978-953-98762-5-6}, title = {Fundamentals of strategic marketing}, keyword = {marketing, strategy}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te ; Geno}, publisherplace = {Po\v{z}ega} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font