Pregled bibliografske jedinice broj: 338744
Osnove strateškog marketinga
Osnove strateškog marketinga
Požega: Veleučilište ; Geno, 2007
CROSBI ID: 338744 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnove strateškog marketinga
(Fundamentals of strategic marketing)
Autori
Lacković, Zlatko ; Andrlić, Berislav
Vrsta obrazovnog materijala
Udžbenik (visokoškolsko obrazovanje)
Izdavač
Veleučilište ; Geno
Grad
Požega
Godina
2007
Stranica
288
ISBN
978-953-98762-5-6
Ključne riječi
marketing ; strategija
(marketing ; strategy)
Sažetak
U knjizi su utvrđene teorijske pretpostavke primjene strateškog marketinga temeljem relevantne domaće i strane literature. Posebna pozornost je posvećena novim oblicima marketinga koji su nastali pod utjecajem suvremenih društvenih kretanja. Iz poglavlja u poglavlje, autori objašnjavaju proces strateškog marketinškog planiranja te metode za osvarenje marketinških ciljeva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-149-1491678-0980 - Vrednovanje odnosa investicijskih projekata i okoliša (Čulo, Ksenija, MZOS ) ( CroRIS)
149-0000000-0984 - Dugoročni razvoj građevinarstva- implementacija strategije, interakcije, učinci
Ustanove:
Veleučilište u Požegi