Pregled bibliografske jedinice broj: 336597
Uloga regionalne samouprave u edukaciji za održivi razvoj: primjer Primorsko-goranske županije
Uloga regionalne samouprave u edukaciji za održivi razvoj: primjer Primorsko-goranske županije // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj : zbornik, Sv.2 / Uzelac, V. Vujičić, L (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 9-19 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 336597 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga regionalne samouprave u edukaciji za održivi razvoj: primjer Primorsko-goranske županije
(Role of regional authority in education for sustainable development: example of Primorsko-goranska County)
Autori
Črnjar, Mladen ; Vahtar-Jurković, Koraljka ; Rončević, Nena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj : zbornik, Sv.2
/ Uzelac, V. Vujičić, L - Rijeka : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008, 9-19
ISBN
978-953-98445-4-5
Skup
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Mjesto i datum
NP Plitvička jezera, Hrvatska, 21.05.2008. - 23.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
edukacija; održivi razvoj; stanovništvo; uloga regionalna samouprava
(education; environment; sustainable development; citizens; regional authority)
Sažetak
U procesu cjeloživotnog učenja za održivi razvoj jedan od potencijalnih aktera može biti i jedinice regionalne samouprave iako temeljem novog Zakona o zaštiti okoliša regionalna samouprava nije obvezna provoditi edukaciju stanovništva. U prvom dijelu rada razmatra se potencijalna uloga regionalne samouprave u obrazovanju stanovništva za održivi razvoj i pitamo se može li regionalna samouprava ipak biti sugovornik i na koji način? U drugom dijelu rada prikazana je dosadašnja dobra praksa u Primorsko-goranskoj županiji te se argumentirano izlažu dva potencijalna smjera razvoja edukacije za održivi razvoj u regionalnoj samoupravi. Prema prvom smjeru ekološka edukacija se provodi kroz sastavnice okoliša, dok se u drugom pristupu aktivira interdisciplinarnost u posredovanju znanja i vrijednosti spram edukacije za održivi razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1280 - Korporativno upravljanje i poslovna uspješnost
081-0361557-1455 - Ekonomski učinci regulatornih reformi elektroenergetskog sektora (Vlahinić Lenz, Nela, MZOS ) ( CroRIS)
009-0000000-0931 - Sveučilište i vanjsko okruženje u kontekstu europskih integracijskih procesa (Ledić, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Ekonomski fakultet, Rijeka