Pregled bibliografske jedinice broj: 336474
Nova višejezičnost i učenje stranih jezika kao dio jezične politike
Nova višejezičnost i učenje stranih jezika kao dio jezične politike // Metodički ogledi, 14 (2007), 1; 93-103 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 336474 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nova višejezičnost i učenje stranih jezika kao dio jezične politike
(New Multilingualism and Learning Foreign Languages as Part of Language Policy)
Autori
Velički, Damir
Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 14
(2007), 1;
93-103
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
višejezičnost; strani jezici; glokalizacija; jezična politika
(multilingualism; foreign languages; glocalisation; language policy)
Sažetak
U radu se razmatra pojam višejezičnosti i učenje stranih jezika kao dio jezične politike. Pritom se naglašava važnost odabira pojedinoga jezika te dostupnost učenja određenoga jezika u školama, kao i način i opseg ponude. U Europi višejezičnost postaje standard, ali poticanje višejezičnosti u zemljama s manjim brojem stanovnika ne znači i potiskivanje materinskog jezika, već, upravo suprotno, prestaje se davati prednost izvornim govornicima jezika zemalja s većim brojem stanovnika. Zaključuje se da bi i hrvatska jezična politika trebala biti usustavljena te da bi se odabir i redoslijed učenja određenih stranih jezika trebao provoditi argumentirano i planski.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija, Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
Razvoj interkulturalne kompetencije u osnovnoškolskoj nastavi stranih jezika“
227-2271168-0726 - Razvoj interkulturalne kompetencije u osnovnoškolskoj nastavi stranih jezika (Petravić, Ana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Damir Velički
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- The Philosopher's Index
- Electronic Journals Online Library