Pregled bibliografske jedinice broj: 336161
Engleski jezik u Hrvatskoj – od potreba do postignuća
Engleski jezik u Hrvatskoj – od potreba do postignuća // Metodika, 8 (2007), 14; 25-37 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 336161 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Engleski jezik u Hrvatskoj – od potreba do postignuća
(English in Croatia – from needs to achievements)
Autori
Mihaljević Djigunović, Jelena ; Bagarić, Vesna
Izvornik
Metodika (1332-7879) 8
(2007), 14;
25-37
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
europski referentni stupnjevi; mjerenje afektivnih karakteristika; mjerenje komunikacijske kompetencije; predtestiranje
(CEFR levels; assessment of affective learner characteristics; assessment of communicative competence; pre-testing of instruments)
Sažetak
U ovome prilogu opisuju se ciljevi i metodologija istraživanja znanstvenoistraživačkoga projekta Engleski jezik u Hrvatskoj. Ističe se da su razlozi za pokretanje i provođenje projekta vezani uz potrebu da se politika učenja stranih jezika počne koncipirati na temelju znanstveno verificiranih pretpostavki, a ne – kao do sada – na temelju proizvoljnih i neprovjerene intuicije i stavova pojedinaca. Autorice, od kojih je jedna i voditeljica projekta, također detaljno opisuju razloge za izbor instrumenata koji su korišteni u projektu. Korištenje baterije mađarskih testova i upitnika objašnjavaju sličnošću društveno-obrazovnih konteksta u dvjema zemljama, mogućnošću komparativnih studija i činjenicom da preuzeti testovi ispituju komunikacijsku kompetenciju učenika na europskim referentnim stupnjevima A2 i B1, razinama koje su propisane i hrvatskim nacionalnim kurikulumom. U radu se opisuje predtestiranje preuzetih instrumenata i iznose rezultati toga postupka. Osim novih spoznaja o statusu engleskoga jezika u Hrvatskoj, autorice navode i niz dodatnih rezultata vezanih uz razvijanje istraživačkih kompetencija u ovome području znanstvenih propitivanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Napomena
Članak je objavljen i na engleskom jeziku u istom broju na str. 38-50.
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301001-0988 - Usvajanje engleskoga jezika od rane dobi: analiza učenikova međujezika (Mihaljević-Djigunović, Jelena, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Education Research Abstracts Online
- Contents Pages in Education