Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 336161

Engleski jezik u Hrvatskoj – od potreba do postignuća


Mihaljević Djigunović, Jelena; Bagarić, Vesna
Engleski jezik u Hrvatskoj – od potreba do postignuća // Metodika, 8 (2007), 14; 25-37 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 336161 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Engleski jezik u Hrvatskoj – od potreba do postignuća
(English in Croatia – from needs to achievements)

Autori
Mihaljević Djigunović, Jelena ; Bagarić, Vesna

Izvornik
Metodika (1332-7879) 8 (2007), 14; 25-37

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
europski referentni stupnjevi; mjerenje afektivnih karakteristika; mjerenje komunikacijske kompetencije; predtestiranje
(CEFR levels; assessment of affective learner characteristics; assessment of communicative competence; pre-testing of instruments)

Sažetak
U ovome prilogu opisuju se ciljevi i metodologija istraživanja znanstvenoistraživačkoga projekta Engleski jezik u Hrvatskoj. Ističe se da su razlozi za pokretanje i provođenje projekta vezani uz potrebu da se politika učenja stranih jezika počne koncipirati na temelju znanstveno verificiranih pretpostavki, a ne – kao do sada – na temelju proizvoljnih i neprovjerene intuicije i stavova pojedinaca. Autorice, od kojih je jedna i voditeljica projekta, također detaljno opisuju razloge za izbor instrumenata koji su korišteni u projektu. Korištenje baterije mađarskih testova i upitnika objašnjavaju sličnošću društveno-obrazovnih konteksta u dvjema zemljama, mogućnošću komparativnih studija i činjenicom da preuzeti testovi ispituju komunikacijsku kompetenciju učenika na europskim referentnim stupnjevima A2 i B1, razinama koje su propisane i hrvatskim nacionalnim kurikulumom. U radu se opisuje predtestiranje preuzetih instrumenata i iznose rezultati toga postupka. Osim novih spoznaja o statusu engleskoga jezika u Hrvatskoj, autorice navode i niz dodatnih rezultata vezanih uz razvijanje istraživačkih kompetencija u ovome području znanstvenih propitivanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija

Napomena
Članak je objavljen i na engleskom jeziku u istom broju na str. 38-50.



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301001-0988 - Usvajanje engleskoga jezika od rane dobi: analiza učenikova međujezika (Mihaljević-Djigunović, Jelena, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek


Citiraj ovu publikaciju:

Mihaljević Djigunović, Jelena; Bagarić, Vesna
Engleski jezik u Hrvatskoj – od potreba do postignuća // Metodika, 8 (2007), 14; 25-37 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Mihaljević Djigunović, J. & Bagarić, V. (2007) Engleski jezik u Hrvatskoj – od potreba do postignuća. Metodika, 8 (14), 25-37.
@article{article, author = {Mihaljevi\'{c} Djigunovi\'{c}, Jelena and Bagari\'{c}, Vesna}, year = {2007}, pages = {25-37}, keywords = {europski referentni stupnjevi, mjerenje afektivnih karakteristika, mjerenje komunikacijske kompetencije, predtestiranje}, journal = {Metodika}, volume = {8}, number = {14}, issn = {1332-7879}, title = {Engleski jezik u Hrvatskoj – od potreba do postignu\'{c}a}, keyword = {europski referentni stupnjevi, mjerenje afektivnih karakteristika, mjerenje komunikacijske kompetencije, predtestiranje} }
@article{article, author = {Mihaljevi\'{c} Djigunovi\'{c}, Jelena and Bagari\'{c}, Vesna}, year = {2007}, pages = {25-37}, keywords = {CEFR levels, assessment of affective learner characteristics, assessment of communicative competence, pre-testing of instruments}, journal = {Metodika}, volume = {8}, number = {14}, issn = {1332-7879}, title = {English in Croatia – from needs to achievements}, keyword = {CEFR levels, assessment of affective learner characteristics, assessment of communicative competence, pre-testing of instruments} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Education Research Abstracts Online
  • Contents Pages in Education





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font