Pregled bibliografske jedinice broj: 335358
Vrijednost vizualnog izraza u nastavnom procesu
Vrijednost vizualnog izraza u nastavnom procesu // 6. dani Osnovne škole splitsko-dalmatinske županije "Prema kvalitetnoj školi : Planiranje i programiranje, praćenje i ocjenjivanje" znanstveno stručni skup s međunarodnom suradnjom : zbornik radova / Ivon, Hicela (ur.).
Split: Filozofski fakultet ; Hrvatski pedagoško-književni zbor, Ogranak, 2008. str. 155-168 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 335358 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrijednost vizualnog izraza u nastavnom procesu
(The Value of Visual Expression in Teaching Process)
Autori
Dodig, Milena ; Pivac, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
6. dani Osnovne škole splitsko-dalmatinske županije "Prema kvalitetnoj školi : Planiranje i programiranje, praćenje i ocjenjivanje" znanstveno stručni skup s međunarodnom suradnjom : zbornik radova
/ Ivon, Hicela - Split : Filozofski fakultet ; Hrvatski pedagoško-književni zbor, Ogranak, 2008, 155-168
ISBN
953-96977-5-1
Skup
Dani Osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije s međunarodnom suradnjom ( 6 ; 2008)
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.04.2008. - 25.04.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
vizualni izraz; prostorna inteligencija; učenje; nastavni proces
(visual expression; spatial intelligence; learning (process); teaching process)
Sažetak
U ovom prilogu se raspravlja o vizualnom izrazu u nastavnom procesu i ističe njegov značaj u učenju. Navode se i rezultati prigodnog istraživanja koje je provedeno kako bi se utvrdilo planiraju li i upotrebljavaju li učitelji razredne nastave i učitelji odabranih nastavnih predmeta vizualni izraz u nastavnom procesu, te u kojoj mjeri, po njihovom mišljenju, vizualni izraz potiče razvoj percepcije i prostorne inteligencije učenika osnovnih škola. Također je istraženo kojim se nastavnim pomagalima učitelji najčešće koriste u svrhu vizualizacije procesa učanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
244-2440820-0794 - Istočnojadranske umjetničke teme: umjetnost, politika, maritimno iskustvo (Prijatelj-Pavičić, Ivana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Umjetnička akademija, Split
Profili:
Dunja Pivac
(autor)