Pregled bibliografske jedinice broj: 335222
Kako ih učimo?
Kako ih učimo? // Zbornik sažetaka Četvrog hrvatskog psihijatrijskog kongresa / Hotujac Ljubomir (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihijatrijsko društvo, 2006. str. 49-49 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 335222 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako ih učimo?
(How do we teach them?)
Autori
Begić, Dražen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Zbornik sažetaka Četvrog hrvatskog psihijatrijskog kongresa
/ Hotujac Ljubomir - Zagreb : Hrvatsko psihijatrijsko društvo, 2006, 49-49
Skup
Četvrti hrvatski psihijatrijski kongres
Mjesto i datum
Cavtat, Hrvatska, 04.10.2006. - 08.10.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
edukacija; studenti medicine; studenti psihologije
(education; students of medicine; students of psychology)
Sažetak
Dodiplomska edukacija studenata iz psihijatrije obavlja se na standardan način dulji niz godina. Pokušaji inovacije u području dodiplomske nastave nisu dali značajnije rezultate. Nastava je organizirana turnusno sa svim prednostima i nedostacima ovog oblika edukacije. Nastava za studente psihologije iz predmeta psihopatologija je organizirana na drugačiji način, ali sa sličnim programom (jednim dijelom i identičnim). U ovom su radu uspoređivani rezultati studenata medicine i psihologije na završetku nastave pomoću "5-minutnog" testa znanja. Dobiveni rezultati ukazuju na potrebu podizanja kvalitete nastave, kroz rad u malim grupama, aktivno sudjelovanje studenata u vježbama, te kontakt sa što više bolesnika (s različitim dijagnostičkim entitetima).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Medicinski fakultet, Zagreb,
Klinički bolnički centar Zagreb
Profili:
Dražen Begić
(autor)