Pregled bibliografske jedinice broj: 334195
Učitelj i zahtjevi nastavnih kompetencija prema HNOS-u
Učitelj i zahtjevi nastavnih kompetencija prema HNOS-u // Kompetencije i kompetentnost učitelja : zbornik radova = Competences and teacher competence : Osijek : proceedings / Babić, Nada (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007. str. 327-331 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 334195 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učitelj i zahtjevi nastavnih kompetencija prema HNOS-u
(Teacher and teaching Competence Requirements towards HNOS)
Autori
Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica ; Sablić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kompetencije i kompetentnost učitelja : zbornik radova = Competences and teacher competence : Osijek : proceedings
/ Babić, Nada - Osijek : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007, 327-331
ISBN
978-953-6965-11-3
Skup
Međunarodni znanstveni kolokvij Kompetencije i kompetentnost učitelja (2007 ; Osijek)
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 18.04.2007. - 19.04.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učitelj; nastavne kompetencije; HNOS.
(teacher; teaching competences; CNES)
Sažetak
U članku se propituje koje su neophodne kompetencije učitelja za suvremenu nastavu. Svjesni smo da Hrvatska uvodi promjene u odgojno-obrazovni sustav. Upravo je u tijeku i usustavljivanje Nacionalnoga kurikula. Zahtijeva se drukčije planiranje, ostvarivanje i vrjednovanje odgojno-obrazovnoga procesa. Postavljaju se zahtjevi za određenim nastavnim kompetencijama učitelja kako bi se uopće mogli ostvariti postavljeni standardi HNOS-a. Koji su standardi postavljeni u HNOS-u? U kojoj mjeri ih može zadovoljiti današnji učitelj? To su pitanja na koja su traženi odgovori u ovome članku. Stoga je kreiran Upitnik za učitelje o ostvarivanju odgojno-obrazovnoga procesa prema HNOS-u. Na osnovi dobivenih pokazatelja možemo utvrditi koje standarde učitelji drže važnima i ostvaruju ih, a koje kompetencije im nedostaju i neophodno ih je dalje razvijati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
245-1221170-1041 - Potreba novog položaja učenika u nastavi i izvan nastave (Peko, Anđelka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek