Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 33305

Stavovi prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja


Kiš-Glavaš, Lelia; Nikolić, Branko; Igrić, Ljiljana
Stavovi prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja // Revija za rehabilitacijska istraživanja, 33 (1997), 1; 62-77 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 33305 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja
(Teachers attitudes toward the Integration for Pupils with Intellectual Disabilities)

Autori
Kiš-Glavaš, Lelia ; Nikolić, Branko ; Igrić, Ljiljana

Izvornik
Revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 33 (1997), 1; 62-77

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
edukacijska integracija; djeca usporenog kognitivnog razvoja; stavovi
(educational integration; children with intellectual disabilities; attitudes)

Sažetak
Edukacijska integracija je u Hrvatskoj ozakonjena 1980.godine no ni danas njeni rezultati nisu zadovoljavajući. Uspješna realizacija ovoga procesa uvelike ovisi o učiteljima i njihovoj spremnosti da prihvate djecu s teškoćama u razvoju i utječu na itnalaženje najprimjerenijih oblika odgoja i obrazovanja. Velik broj istraživanja u svijetu pokazuje nepovoljne stavove učitelja pa je cilj ovoga rada utvrditi stavove učitelja redovnih osnovnih škola u Hrvatskoj prema djeci usporenog kognitivnog razvoja i njihovoj integraciji u redovne osnovne škole. Primjenjen je inventar Stavovi o integraciji koji se sastoji od 21 tvrdnje a odgovori su ponuđeni kroz 5 razina slaganja s tvrdnjom - od potpuno se slažem do uopće se ne slažem. Na uzorku od 194 učitelja izolirano je 5 faktora stavova i utvrđene su značajne razlike u stavovima među skupinama ispitanika u odnosu na nužnost dodatne edukacije učitelja s ciljem razvoja prihvaćanja učenika usporenog kognitivnog razvoja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Demografija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013001

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Branko Nikolić (autor)

Avatar Url Ljiljana Igrić (autor)

Avatar Url Lelia Kiš-Glavaš (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kiš-Glavaš, Lelia; Nikolić, Branko; Igrić, Ljiljana
Stavovi prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja // Revija za rehabilitacijska istraživanja, 33 (1997), 1; 62-77 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Kiš-Glavaš, L., Nikolić, B. & Igrić, L. (1997) Stavovi prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja. Revija za rehabilitacijska istraživanja, 33 (1), 62-77.
@article{article, author = {Ki\v{s}-Glava\v{s}, Lelia and Nikoli\'{c}, Branko and Igri\'{c}, Ljiljana}, year = {1997}, pages = {62-77}, keywords = {edukacijska integracija, djeca usporenog kognitivnog razvoja, stavovi}, journal = {Revija za rehabilitacijska istra\v{z}ivanja}, volume = {33}, number = {1}, issn = {1331-3010}, title = {Stavovi prema integraciji u\v{c}enika usporenog kognitivnog razvoja}, keyword = {edukacijska integracija, djeca usporenog kognitivnog razvoja, stavovi} }
@article{article, author = {Ki\v{s}-Glava\v{s}, Lelia and Nikoli\'{c}, Branko and Igri\'{c}, Ljiljana}, year = {1997}, pages = {62-77}, keywords = {educational integration, children with intellectual disabilities, attitudes}, journal = {Revija za rehabilitacijska istra\v{z}ivanja}, volume = {33}, number = {1}, issn = {1331-3010}, title = {Teachers attitudes toward the Integration for Pupils with Intellectual Disabilities}, keyword = {educational integration, children with intellectual disabilities, attitudes} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Special Education Needs Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font