Pregled bibliografske jedinice broj: 33305
Stavovi prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja
Stavovi prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja // Revija za rehabilitacijska istraživanja, 33 (1997), 1; 62-77 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 33305 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja
(Teachers attitudes toward the Integration for Pupils with Intellectual Disabilities)
Autori
Kiš-Glavaš, Lelia ; Nikolić, Branko ; Igrić, Ljiljana
Izvornik
Revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 33
(1997), 1;
62-77
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
edukacijska integracija; djeca usporenog kognitivnog razvoja; stavovi
(educational integration; children with intellectual disabilities; attitudes)
Sažetak
Edukacijska integracija je u Hrvatskoj ozakonjena 1980.godine no ni danas njeni rezultati nisu zadovoljavajući. Uspješna realizacija ovoga procesa uvelike ovisi o učiteljima i njihovoj spremnosti da prihvate djecu s teškoćama u razvoju i utječu na itnalaženje najprimjerenijih oblika odgoja i obrazovanja. Velik broj istraživanja u svijetu pokazuje nepovoljne stavove učitelja pa je cilj ovoga rada utvrditi stavove učitelja redovnih osnovnih škola u Hrvatskoj prema djeci usporenog kognitivnog razvoja i njihovoj integraciji u redovne osnovne škole. Primjenjen je inventar Stavovi o integraciji koji se sastoji od 21 tvrdnje a odgovori su ponuđeni kroz 5 razina slaganja s tvrdnjom - od potpuno se slažem do uopće se ne slažem. Na uzorku od 194 učitelja izolirano je 5 faktora stavova i utvrđene su značajne razlike u stavovima među skupinama ispitanika u odnosu na nužnost dodatne edukacije učitelja s ciljem razvoja prihvaćanja učenika usporenog kognitivnog razvoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Demografija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Special Education Needs Abstracts