Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 33234

Subjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece usporenog kognitivnog razvoja


Videc, Kornelija
Subjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece usporenog kognitivnog razvoja, 1997., magistarski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski, Zagreb


CROSBI ID: 33234 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Subjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece usporenog kognitivnog razvoja
(Subjective assumptions for integration of children with cognitive delay)

Autori
Videc, Kornelija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski

Mjesto
Zagreb

Datum
22.12

Godina
1997

Stranica
102

Mentor
Igrić, Ljiljana

Ključne riječi
Integracija; subjektivne pretpostavke; usporeni kognitivni razvoj
(Integration; cognitive delay; subjective assumptions)

Sažetak
Na uzorku od 50 učiteljica razredne nastave iz tri redovne osnovne škole u Varaždinu II, IV i V, od toga 20 iz II škole, 12 iz IV škole i 18 iz V škole ispitani su stavovi prema podučavanju kao i direktivnost i ekstraverzija koji su aspekti složenog autoritarnog ponašanja. U tu svrhu primjenjeni su Minesotta Teacher Attitude Inventory. Rezultati su pokazali nepostojanje statistički značajnih razlika u stavovima učitelja prema podučavanju. Nađene su statistički značajne razlike u samoprocijenjenoj direktivnosti kao jednom od aspekata autoritarnog ponašanja no nisu nađene razlike u ukupnoj ekstraverziji ispitanih učitelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Demografija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013001

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kornelija Videc (autor)

Avatar Url Ljiljana Igrić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Videc, Kornelija
Subjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece usporenog kognitivnog razvoja, 1997., magistarski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski, Zagreb
Videc, K. (1997) 'Subjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece usporenog kognitivnog razvoja', magistarski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Videc, Kornelija}, year = {1997}, pages = {102}, keywords = {Integracija, subjektivne pretpostavke, usporeni kognitivni razvoj}, title = {Subjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece usporenog kognitivnog razvoja}, keyword = {Integracija, subjektivne pretpostavke, usporeni kognitivni razvoj}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Videc, Kornelija}, year = {1997}, pages = {102}, keywords = {Integration, cognitive delay, subjective assumptions}, title = {Subjective assumptions for integration of children with cognitive delay}, keyword = {Integration, cognitive delay, subjective assumptions}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font