Pregled bibliografske jedinice broj: 33234
Subjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece usporenog kognitivnog razvoja
Subjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece usporenog kognitivnog razvoja, 1997., magistarski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski, Zagreb
CROSBI ID: 33234 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Subjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece usporenog kognitivnog razvoja
(Subjective assumptions for integration of children with cognitive delay)
Autori
Videc, Kornelija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski
Mjesto
Zagreb
Datum
22.12
Godina
1997
Stranica
102
Mentor
Igrić, Ljiljana
Ključne riječi
Integracija; subjektivne pretpostavke; usporeni kognitivni razvoj
(Integration; cognitive delay; subjective assumptions)
Sažetak
Na uzorku od 50 učiteljica razredne nastave iz tri redovne osnovne škole u Varaždinu II, IV i V, od toga 20 iz II škole, 12 iz IV škole i 18 iz V škole ispitani su stavovi prema podučavanju kao i direktivnost i ekstraverzija koji su aspekti složenog autoritarnog ponašanja. U tu svrhu primjenjeni su Minesotta Teacher Attitude Inventory. Rezultati su pokazali nepostojanje statistički značajnih razlika u stavovima učitelja prema podučavanju. Nađene su statistički značajne razlike u samoprocijenjenoj direktivnosti kao jednom od aspekata autoritarnog ponašanja no nisu nađene razlike u ukupnoj ekstraverziji ispitanih učitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Demografija