Pregled bibliografske jedinice broj: 326791
Koncepcija izbora oblika poduzeća u razvoju trgovine na malo
Koncepcija izbora oblika poduzeća u razvoju trgovine na malo // Ekonomski vjesnik, 4. (1991), 1; 101-108 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 326791 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koncepcija izbora oblika poduzeća u razvoju trgovine na malo
(The concept of choice of department forms in the development of retail business)
Autori
Segetlija, Zdenko
Izvornik
Ekonomski vjesnik (0353-359X) 4.
(1991), 1;
101-108
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
poduzeće; pogon; oblik pogona; trgovina na malo
(company; business unit; business unit type; retail trade)
Sažetak
U radu se analiziraju poduzetničko-pogonski aspekti razvoja trgovine na malo. Analiziraju se karakteristike pogona i poduzeća općenito, te u trgovini na malo. Nalaze se definicije i klasifikacije pogona u trgovini na malo, te analiziraju karakteristike oblika pogona s obzirom na komponente maloprodajnoga miksa. Konačno se iznose mogućnosti za sagledavanje uspješnosti budućih oblika pogona trgovine na malo u tržišno razvijenoj privredi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA