Pregled bibliografske jedinice broj: 32633
Trgovina na malo u Republici Hrvatskoj i potrebe njezine internacionalizacije
Trgovina na malo u Republici Hrvatskoj i potrebe njezine internacionalizacije // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 9 (1997), 1-2; 219-229 (podatak o recenziji nije dostupan, kongresno priopcenje, znanstveni)
CROSBI ID: 32633 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Trgovina na malo u Republici Hrvatskoj i potrebe njezine internacionalizacije
(Retail Trade in The Republic of Croatia and The Requirements for it's Internationalisation)
Autori
Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 9
(1997), 1-2;
219-229
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, kongresno priopcenje, znanstveni
Ključne riječi
trgovina na malo; prodavaonica; prodajna površina; indeks maloprodajne zasićenosti; regionalni indeks kupovne snage; internacionalizacija maloprodaje
(retail trade; outlet; sales area; index of market saturation; regional index of purchasing power; internationalisation of retail trade)
Sažetak
Na temelju rezultata analize razvijenosti hrvatske maloprodaje izvode se zaključci o njezinom zaostajanju u odnosu na zemlje Europske Unije, Švicarsku, SAD i Japan. Potrebe i mogućnosti internacionalizacije hrvatske maloprodaje pokušavaju se ocijeniti na temelju analize maloprodajne zasićenosti i tržišnoga potencijala.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija