Pregled bibliografske jedinice broj: 326327
Sodelovanje šole in staršev pri spodbujanju razvoja nadarjenih otrok
Sodelovanje šole in staršev pri spodbujanju razvoja nadarjenih otrok // Nadarjeni med teorijo in prakso / Blažič, Marjan (ur.).
Novo Mesto: Pedagoška fakulteta univerze v Ljubljani, Slovensko združenje za nadarjene Novo mesto, Visokošolsko središče Novo mesto, 2003. str. 224-229 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 326327 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sodelovanje šole in staršev pri spodbujanju razvoja nadarjenih otrok
(Collaboration parents and teachers - development gifted children)
Autori
Zloković, Jasminka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Nadarjeni med teorijo in prakso
/ Blažič, Marjan - Novo Mesto : Pedagoška fakulteta univerze v Ljubljani, Slovensko združenje za nadarjene Novo mesto, Visokošolsko središče Novo mesto, 2003, 224-229
ISBN
961-90952-2-7
Skup
Nadarjeni med teorijo in prakso ; The Gifted Between Theory and Practice
Mjesto i datum
Novo Mesto, Slovenija, 05.06.2003. - 06.06.2003
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
roditelji; učitelji; suradnja; partnerstvo; nadarena djeca; odgoj; poticanje razvoja
(parents; teachers; collaboration; partners; gifted children; education; development)
Sažetak
Poticanje razvoja darovite djece odvija se preko različitih aspekata učiteljeva rada u odnosu na samu djecu i na njihove roditelje. Ovo je jedna od ključnih pretpostavki za bolji djetetov razvitak. Ponekad se u praksi nedovoljno respektira obitelj djece s posebnim potrebama pa tako i darovite djece, stoga se u ovome radu ukazuje na potrebu rekonceptualizacije tradicionalnih pristupa suradnje s učenikovom obitelji. Uslijed mnogih razloga roditeljima je potrebna pomoć koju oni mogu dobiti od učitelja i drugih stručnjaka u školi. Uspostavljanje suradnje i rad s roditeljima darovite djece dugotrajan je proces koji se odvija kroz primjenu različitih programa i oblika kontakta s roditeljima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija