Pregled bibliografske jedinice broj: 325349
UNESCO-ovo svjetsko izvješće: Prema društvima znanja
UNESCO-ovo svjetsko izvješće: Prema društvima znanja // Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja, 56 (2007), 4; 622-624 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 325349 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UNESCO-ovo svjetsko izvješće: Prema društvima znanja
(UNESCO World Report: Towards Knowledge Societies)
Autori
Jukić, Tonća
Izvornik
Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 56
(2007), 4;
622-624
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
UNESCO; društva znanja; znanost; cjeloživotno učenje
(UNESCO; knowledge societies; science; lifelong learning)
Sažetak
U prikazu se predstavlja prvo UNESCO-ovo svjetsko izvješće koje pokušava dati etičke i praktične smjernice za rast i razvoj društava znanja. U njemu se pokušava razjasniti uvriježena sintagma "društvo znanja" te uloga znanja, znanosti i cjeloživotnog učenja u suvremenom društvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA