Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 324603

Čimbenici motivacije polaznika poslijediplomskog studija "Glotodidaktika"


Rajić, Višnja
Čimbenici motivacije polaznika poslijediplomskog studija "Glotodidaktika" // Obrazovanje odraslih za ekonomiju znanja / Klapan, Anita ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2007. str. 191 - 200 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 324603 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Čimbenici motivacije polaznika poslijediplomskog studija "Glotodidaktika"
(The motivation factors of postgraduate students of "Glotodidactics")

Autori
Rajić, Višnja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Obrazovanje odraslih za ekonomiju znanja / Klapan, Anita ; Matijević, Milan - Zagreb : Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2007, 191 - 200

ISBN
978-953-98811-2-0

Skup
Adult Education for the Knowledge Economy

Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 03.06.2007. - 04.06.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
obrazovanje odraslih teorije učenja; motivacija odraslih.
(adult education; learning theories; adult motivation)

Sažetak
U radu je uspoređeno pet teorija učenja (biheviorizam, kognitivizam, humanizam, socijalno učenje, konstruktivizam) i njihovo gledište na proces učenja i sudionike obrazovnog procesa. Pobliže su prikazani motivacijski čimbenici obrazovanja odraslih kao jedne od osnovnih karakteristika obrazovanja odraslih. Na uzorku od 24 poslijediplomanta poslijediplomskog studija « Glotodidaktike» krajem 2006. godine provedeno je istraživanje rangiranja čimbenika njihove motivacije. Kao najvažniji čimbenik motivacije poslijediplomanti navode želju za znanjem i osobni napredak koji im ovakvo usavršavanje omogućuje. Čimbenici koji su im manje bitni su stvaranja novih društvenih veza (budući da odrasle osobe podrazumijevaju socijalno i intelektualno zrele osobe), bijeg od dosade i monotonije, te očekivanja okoline. Zanimljivost tema navode kao jedan od bitnih čimbenika motivacije dok kao najveće prepreke u ostvarivanju ciljeva navode financijske poteškoće i preopterećenost u izvršavanju svakodnevnih obveza. Imajući u vidu stavove poslijediplomanata o motivacijskim čimbenicima potrebno ih je uzeti u obzir pri izradi programa, opsega i obveza te aktualnosti i zanimljivosti tema. THE MOTIVATION FACTORS OF POSTGRADUATE STUDENTS OF « GLOTODIDAKTIKA» Višnja Rajić Abstract: This paper compares five theories of learning (behaviourism, cognitive learning, humanism, social learning, and constructivism) and their points of view at the participants of educational process. The motivation factors of adult education are shown in more detail as a specific attribute of adult education. . The study was conducted on the sample of 24 postgraduate students of « Glotodidaktika» at the end of the year 2006. Postgraduates had to rang motivation factors. As the most important motivation factor postgraduates state their wish for knowledge and personal prosperity which this kind of education enables them. The less important motivation factors are making new acquaintances (knowing that adults are socially and intellectually mature), escape from boredom and the expectations of environment. Interest for the subject that is taught is also important as a motivation factor, while they state financial problems and preoccupation with obligations as the biggest problems in everyday studies. Knowing this we should keep in mind motivation factors of postgraduates when making programs, their extent and obligations, as well as the interest of students. Key words: adult education, learning theories, adult motivation

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Rajić, Višnja
Čimbenici motivacije polaznika poslijediplomskog studija "Glotodidaktika" // Obrazovanje odraslih za ekonomiju znanja / Klapan, Anita ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2007. str. 191 - 200 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Rajić, V. (2007) Čimbenici motivacije polaznika poslijediplomskog studija "Glotodidaktika". U: Klapan, A. & Matijević, M. (ur.)Obrazovanje odraslih za ekonomiju znanja.
@article{article, author = {Raji\'{c}, Vi\v{s}nja}, year = {2007}, pages = {191 - 200}, keywords = {obrazovanje odraslih teorije u\v{c}enja, motivacija odraslih.}, isbn = {978-953-98811-2-0}, title = {\v{C}imbenici motivacije polaznika poslijediplomskog studija "Glotodidaktika"}, keyword = {obrazovanje odraslih teorije u\v{c}enja, motivacija odraslih.}, publisher = {Hrvatsko andrago\v{s}ko dru\v{s}tvo (HAD)}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Raji\'{c}, Vi\v{s}nja}, year = {2007}, pages = {191 - 200}, keywords = {adult education, learning theories, adult motivation}, isbn = {978-953-98811-2-0}, title = {The motivation factors of postgraduate students of "Glotodidactics"}, keyword = {adult education, learning theories, adult motivation}, publisher = {Hrvatsko andrago\v{s}ko dru\v{s}tvo (HAD)}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font