Pregled bibliografske jedinice broj: 324008
Utjecaj kineziološkog tretmana na promjenu u broju izvedenih sklekova kod učenika srednje škole
Utjecaj kineziološkog tretmana na promjenu u broju izvedenih sklekova kod učenika srednje škole // 6. godišnja međunarodna konferencija Kondicijska priprema sportaša 2008 : trening snage : zbornik radova / Jukić, Igor ; Milanović, Dragan ; Gregov, Cvita (ur.).
Zagreb: Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Udruga kondicijskih trenera Hrvatske, 2008. str. 62-64 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 324008 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj kineziološkog tretmana na promjenu u broju izvedenih sklekova kod učenika srednje škole
(Influence of the kinesiological treatment on change in number of push-ups performed at high-school students)
Autori
Juričević, Marko ; Sindik, Joško
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
6. godišnja međunarodna konferencija Kondicijska priprema sportaša 2008 : trening snage : zbornik radova
/ Jukić, Igor ; Milanović, Dragan ; Gregov, Cvita - Zagreb : Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Udruga kondicijskih trenera Hrvatske, 2008, 62-64
ISBN
978-953-6378-77-7
Skup
Godišnja međunarodna konferencija Kondicijska priprema sportaša (6 ; 2008)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 22.02.2008. - 23.02.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
razlike; promjene; sklekovi; učenici
(differences; changes; push-ups; students)
Sažetak
Osnovni cilj istraživanja je utvrditi da li i na koji način kineziološki tretman utječe na broj ponavljanja sklekova. Prvi problem istraživanja je utvrđivanje razlika u broju izvedenih sklekova u inicijalnom i finalnom stanju za sve ispitanike zajedno (prije i nakon primjene kineziološkog tretmana), a potom na razini pojedinih razreda. Naime, pretpostavlja se da se primjenom kratkoročnog kineziološkog tretmana može postići značajan napredak u broju izvođenja sklekova između inicijalnog i finalnog testiranja. Dakle, pretpostavlja se da će se broj izvedenih sklekova iz inicijalnog u finalno stanje statistički značajno povećati. Drugi problem istraživanja je utvrđivanje kvalitativnih promjena, prije i nakon primjene kineziološkog tretmana. Naime, komparacijom startnih razlika u broju izvedenih sklekova između različitih razreda srednje škole, te razlika između razreda nakon provedenog kineziološkog tretmana, utvrdit će se da li su te razlike ostale iste. Pretpostavlja se da bi se startne razlike među razredima mogle reducirane, sustavnom vježbom, odnosno da će broj značajnih razlika između razreda u odnosu na broj izvedeni sklekova biti manji u finalnom stanju, u odnosu na inicijalno.Uzorak ispitanika definiran je kao uzorak od 218 učenika, muškog spola, dobi od 15 - 18 godina (učenici od 1. - 4. razreda X.gimnazije « ; Ivan Supek» ; u Zagrebu). Izmjereno je 50 učenika četvrtih razreda, 53 učenika trećih razreda, 59 učenika drugih razreda, 56 učenika prvih razreda. Temeljem rezultata dobivenih t - testom za zavisne uzorke možemo zaključiti da su učenici postigli znatno bolje rezultate u finalnom testiranju u odnosu na inicijalno testiranje, i za učenike svakog pojedinog razreda zasebno, i za sve učenike zajedno. Uočljive su i kvalitativne razlike u broju izvedenih sklekova, koje su se između različitih razreda smanjile, u rezultatima finalnog testiranja u odnosu na inicijalna, tako da možemo zaključiti da se napredovanje u finalnom stanju očituje i kao ujednačavanje kvalitete izvedbe. Da će učenici postići bolje rezultate u finalnom testiranju bilo je očekivano. Međutim iznenađuje koliko je velik napredak postignut s obzirom da je kineziološki tretman trajao svega 16 školskih sati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija