Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 323129

Značaj marketinga u održavanju i servisiranju proizvoda


Marinac, Antun; Štefanac, Karolina; Herner Željko
Značaj marketinga u održavanju i servisiranju proizvoda // Zbornik radova Znanstveno stručnog skupa Organizacija i tehnologija održavanja / Banaj, Đuro (ur.).
Osijek: Grafika Osijek, 2006. str. 15-24 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 323129 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Značaj marketinga u održavanju i servisiranju proizvoda
(Significance of marketing in maintenance and product service)

Autori
Marinac, Antun ; Štefanac, Karolina ; Herner Željko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova Znanstveno stručnog skupa Organizacija i tehnologija održavanja / Banaj, Đuro - Osijek : Grafika Osijek, 2006, 15-24

ISBN
953-6331-43-8

Skup
Znanstveno stručni skup Organizacija i tehnologija održavanja

Mjesto i datum
Vinkovci, Hrvatska, 07.04.2006

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
marketing ; proizvod ; održavanje i servisiranje ; usluge kupcima
(marketing ; product ; maintenance and product service ; services for buyers)

Sažetak
Posebno mjesto među uslugama kupcima pripada održavanju i servisiranju proizvoda. Budući da se marketing koncepcija temelji na utvrđivanju potreba potrošača i njihovu zadovoljenju, značaj usluge održavanja i servisiranja proizvoda nije samo dio oblikovanja ponude, nego i počesto odlučujući čimbenik u donošenju odluke o kupnji, poglavito složenih tehničkih proizvoda. Rad razmatra značaj marketinga u održavanju i servisiranju proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek

Profili:

Avatar Url Antun Marinac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marinac, Antun; Štefanac, Karolina; Herner Željko
Značaj marketinga u održavanju i servisiranju proizvoda // Zbornik radova Znanstveno stručnog skupa Organizacija i tehnologija održavanja / Banaj, Đuro (ur.).
Osijek: Grafika Osijek, 2006. str. 15-24 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Marinac, A., Štefanac, K. & Herner Željko (2006) Značaj marketinga u održavanju i servisiranju proizvoda. U: Banaj, Đ. (ur.)Zbornik radova Znanstveno stručnog skupa Organizacija i tehnologija održavanja.
@article{article, author = {Marinac, Antun and \v{S}tefanac, Karolina}, editor = {Banaj, \DJ.}, year = {2006}, pages = {15-24}, keywords = {marketing, proizvod, odr\v{z}avanje i servisiranje, usluge kupcima}, isbn = {953-6331-43-8}, title = {Zna\v{c}aj marketinga u odr\v{z}avanju i servisiranju proizvoda}, keyword = {marketing, proizvod, odr\v{z}avanje i servisiranje, usluge kupcima}, publisher = {Grafika Osijek}, publisherplace = {Vinkovci, Hrvatska} }
@article{article, author = {Marinac, Antun and \v{S}tefanac, Karolina}, editor = {Banaj, \DJ.}, year = {2006}, pages = {15-24}, keywords = {marketing, product, maintenance and product service, services for buyers}, isbn = {953-6331-43-8}, title = {Significance of marketing in maintenance and product service}, keyword = {marketing, product, maintenance and product service, services for buyers}, publisher = {Grafika Osijek}, publisherplace = {Vinkovci, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font