Pregled bibliografske jedinice broj: 323129
Značaj marketinga u održavanju i servisiranju proizvoda
Značaj marketinga u održavanju i servisiranju proizvoda // Zbornik radova Znanstveno stručnog skupa Organizacija i tehnologija održavanja / Banaj, Đuro (ur.).
Osijek: Grafika Osijek, 2006. str. 15-24 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 323129 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značaj marketinga u održavanju i servisiranju
proizvoda
(Significance of marketing in maintenance and
product service)
Autori
Marinac, Antun ; Štefanac, Karolina ; Herner Željko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova Znanstveno stručnog skupa Organizacija i tehnologija održavanja
/ Banaj, Đuro - Osijek : Grafika Osijek, 2006, 15-24
ISBN
953-6331-43-8
Skup
Znanstveno stručni skup Organizacija i tehnologija održavanja
Mjesto i datum
Vinkovci, Hrvatska, 07.04.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
marketing ; proizvod ; održavanje i servisiranje ; usluge kupcima
(marketing ; product ; maintenance and product service ; services for buyers)
Sažetak
Posebno mjesto među uslugama kupcima pripada održavanju i servisiranju proizvoda. Budući da se marketing koncepcija temelji na utvrđivanju potreba potrošača i njihovu zadovoljenju, značaj usluge održavanja i servisiranja proizvoda nije samo dio oblikovanja ponude, nego i počesto odlučujući čimbenik u donošenju odluke o kupnji, poglavito složenih tehničkih proizvoda. Rad razmatra značaj marketinga u održavanju i servisiranju proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija