Pregled bibliografske jedinice broj: 319709
Utjecaj e-marketinga na konkurentnost modne marke "Croata"
Utjecaj e-marketinga na konkurentnost modne marke "Croata", 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 319709 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj e-marketinga na konkurentnost modne marke "Croata"
(Influence of e-marketing on fashion brand "Croata" competitivness)
Autori
Bušić, Franjo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
18.12
Godina
2007
Stranica
54
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
e-marketing; konkurentnost; modna marka
(e-marketing; competitivness; fashion brand)
Sažetak
Dvadesetprvo stoljeće će nedvojbeno biti obilježeno informatičkom revolucijom, brzina kojom cijena tehnologije pada i kojom ulazi domove i radna mjesta milijuna ljudi, pokazuje da se promjene događaju vrlo brzo. Internet je kao jedan od najvećih fenomena informatičke revolucije promijenio način na koji gospodarski subjekti posluju. Te promjene nameću i promjenu mogućnosti i dimenzija marketing sustava firmi, što potiče marketinške stručnjake da revidiraju postojeće marketinške strategije, a što se postiže proučavanjem e-marketinga. Predmet ovog rada su prednosti i temeljne značajke e-marketinga, sa posebnim osvrtom na primjenu ovog specifičnog područja marketinga u praksi na primjeru modne marke « ; ; Croata» ; ; . Rad može poslužiti kao izvor informacija posebno zaposlenima na području e-marketinga, te marketinškim stručnjacima u cjelini budući da se Internet marketing sve manje u praksi odvaja od ostalih marketinških aktivnosti poduzeća, a poduzeća mogu kvalitetnim pristupom imati višestruke koristi od primjene ovakve integrirane strategije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka