Pregled bibliografske jedinice broj: 318873
Interaktivna pedagogija - paradigma suradničkog učenja i poučavanja
Interaktivna pedagogija - paradigma suradničkog učenja i poučavanja // Zbornik radova (2), 2 (2002), 2; 109-118 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 318873 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interaktivna pedagogija - paradigma suradničkog učenja i poučavanja
(Interactive pedagogy - paradigm of cooperative learning and teaching)
Autori
Ivon, Hicela
Izvornik
Zbornik radova (2) (1333-1809) 2
(2002), 2;
109-118
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
interakcija; komunikacija; konstrukcija znanja
(interaction; communication; construction of knowledge)
Sažetak
U članku se dokazuje važnost suradničkog učenja u suvremenoj školi. Obrazloženja o tome polaze od paradigme interaktivne pedagogije nastale u okviru CRESAS centra u Parizu (Centra za istraživanje obrazovanja i adaptacije na školu).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA