Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 318873

Interaktivna pedagogija - paradigma suradničkog učenja i poučavanja


Ivon, Hicela
Interaktivna pedagogija - paradigma suradničkog učenja i poučavanja // Zbornik radova (2), 2 (2002), 2; 109-118 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 318873 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interaktivna pedagogija - paradigma suradničkog učenja i poučavanja
(Interactive pedagogy - paradigm of cooperative learning and teaching)

Autori
Ivon, Hicela

Izvornik
Zbornik radova (2) (1333-1809) 2 (2002), 2; 109-118

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
interakcija; komunikacija; konstrukcija znanja
(interaction; communication; construction of knowledge)

Sažetak
U članku se dokazuje važnost suradničkog učenja u suvremenoj školi. Obrazloženja o tome polaze od paradigme interaktivne pedagogije nastale u okviru CRESAS centra u Parizu (Centra za istraživanje obrazovanja i adaptacije na školu).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Ivon, Hicela
Interaktivna pedagogija - paradigma suradničkog učenja i poučavanja // Zbornik radova (2), 2 (2002), 2; 109-118 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Ivon, H. (2002) Interaktivna pedagogija - paradigma suradničkog učenja i poučavanja. Zbornik radova (2), 2 (2), 109-118.
@article{article, author = {Ivon, Hicela}, year = {2002}, pages = {109-118}, keywords = {interakcija, komunikacija, konstrukcija znanja}, journal = {Zbornik radova (2)}, volume = {2}, number = {2}, issn = {1333-1809}, title = {Interaktivna pedagogija - paradigma suradni\v{c}kog u\v{c}enja i pou\v{c}avanja}, keyword = {interakcija, komunikacija, konstrukcija znanja} }
@article{article, author = {Ivon, Hicela}, year = {2002}, pages = {109-118}, keywords = {interaction, communication, construction of knowledge}, journal = {Zbornik radova (2)}, volume = {2}, number = {2}, issn = {1333-1809}, title = {Interactive pedagogy - paradigm of cooperative learning and teaching}, keyword = {interaction, communication, construction of knowledge} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font