Pregled bibliografske jedinice broj: 318603
Teorijsko-metodološka pitanja pedagogije: suvremeni izazovi i perspektive
Teorijsko-metodološka pitanja pedagogije: suvremeni izazovi i perspektive // Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 243-259 (poster, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 318603 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teorijsko-metodološka pitanja pedagogije: suvremeni izazovi i perspektive
(Theoretical and methodological issues in pedagogy: Contemporary challenges and perspectives)
Autori
Palekčić Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
/ Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007, 243-259
ISBN
978-953-99167-2-3
Skup
1. Kongres pedagoga Hrvatske
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
teorijsko-metodološka pitanja pedagogije; empirijska istraživanja nastave; opća didaktika; predmetne didaktike ili metodike; distniktivna pedagogijsko-didaktička istraživanja nastave; pedagoška logika procesa nastave
(theoretical and methodological issues in didactics; empirical studies of teaching; general didactics; subject didactics or methodics; distinctive pedagogical and didactical studies of teaching; pedagogical logic of the teaching process)
Sažetak
Kritičko tematiziranje napetog i osjetljivog odnosa između empirijskih istraživanja nastave i opće didaktike u kontekstu reformskih zahtjeva i međunarodnih usporednih istraživanja postignuća učenika, čini osnovnu temu ili problem ovog rada. Ovaj odnos autor tematizira tako što (1)opisuje problem, zatim (2) ukratko ocrtava neka obilježja opće didaktike i empirijskih istraživanja nastave, te ukazuje na bitne razlike u njihovom pristupu nastavi, (3) kritički prezentira načine dosadašnjih pokušaja integriranja rezultata empirijskih istraživanja u opću didaktiku u smislu značenja i vrijednosti tih istraživanja u sustavu didaktike i na kraju (4) upućuje na perspektive razvoja opće didaktike u smislu projektiranja i izvođenja originalnih distinktivnih pedagogijskih teorijskih i empirijski istraživanja pedagoške logike procesa nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb