Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 318603

Teorijsko-metodološka pitanja pedagogije: suvremeni izazovi i perspektive


Palekčić Marko
Teorijsko-metodološka pitanja pedagogije: suvremeni izazovi i perspektive // Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 243-259 (poster, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 318603 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Teorijsko-metodološka pitanja pedagogije: suvremeni izazovi i perspektive
(Theoretical and methodological issues in pedagogy: Contemporary challenges and perspectives)

Autori
Palekčić Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007, 243-259

ISBN
978-953-99167-2-3

Skup
1. Kongres pedagoga Hrvatske

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
teorijsko-metodološka pitanja pedagogije; empirijska istraživanja nastave; opća didaktika; predmetne didaktike ili metodike; distniktivna pedagogijsko-didaktička istraživanja nastave; pedagoška logika procesa nastave
(theoretical and methodological issues in didactics; empirical studies of teaching; general didactics; subject didactics or methodics; distinctive pedagogical and didactical studies of teaching; pedagogical logic of the teaching process)

Sažetak
Kritičko tematiziranje napetog i osjetljivog odnosa između empirijskih istraživanja nastave i opće didaktike u kontekstu reformskih zahtjeva i međunarodnih usporednih istraživanja postignuća učenika, čini osnovnu temu ili problem ovog rada. Ovaj odnos autor tematizira tako što (1)opisuje problem, zatim (2) ukratko ocrtava neka obilježja opće didaktike i empirijskih istraživanja nastave, te ukazuje na bitne razlike u njihovom pristupu nastavi, (3) kritički prezentira načine dosadašnjih pokušaja integriranja rezultata empirijskih istraživanja u opću didaktiku u smislu značenja i vrijednosti tih istraživanja u sustavu didaktike i na kraju (4) upućuje na perspektive razvoja opće didaktike u smislu projektiranja i izvođenja originalnih distinktivnih pedagogijskih teorijskih i empirijski istraživanja pedagoške logike procesa nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Palekčić Marko
Teorijsko-metodološka pitanja pedagogije: suvremeni izazovi i perspektive // Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 243-259 (poster, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Palekčić Marko (2007) Teorijsko-metodološka pitanja pedagogije: suvremeni izazovi i perspektive. U: Previšić, V., Šoljan, N. & Hrvatić, N. (ur.)Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja.
@article{article, year = {2007}, pages = {243-259}, keywords = {teorijsko-metodolo\v{s}ka pitanja pedagogije, empirijska istra\v{z}ivanja nastave, op\'{c}a didaktika, predmetne didaktike ili metodike, distniktivna pedagogijsko-didakti\v{c}ka istra\v{z}ivanja nastave, pedago\v{s}ka logika procesa nastave}, isbn = {978-953-99167-2-3}, title = {Teorijsko-metodolo\v{s}ka pitanja pedagogije: suvremeni izazovi i perspektive}, keyword = {teorijsko-metodolo\v{s}ka pitanja pedagogije, empirijska istra\v{z}ivanja nastave, op\'{c}a didaktika, predmetne didaktike ili metodike, distniktivna pedagogijsko-didakti\v{c}ka istra\v{z}ivanja nastave, pedago\v{s}ka logika procesa nastave}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, year = {2007}, pages = {243-259}, keywords = {theoretical and methodological issues in didactics, empirical studies of teaching, general didactics, subject didactics or methodics, distinctive pedagogical and didactical studies of teaching, pedagogical logic of the teaching process}, isbn = {978-953-99167-2-3}, title = {Theoretical and methodological issues in pedagogy: Contemporary challenges and perspectives}, keyword = {theoretical and methodological issues in didactics, empirical studies of teaching, general didactics, subject didactics or methodics, distinctive pedagogical and didactical studies of teaching, pedagogical logic of the teaching process}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font