Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 318466

Taksonomija modela instrukcijskog dizajna i IMS LD standard


Bubaš, Goran; Grabar, Darko; Bambir, Danijela
Taksonomija modela instrukcijskog dizajna i IMS LD standard // 9. CARNetova korisnička konferencija : korisnik u fokusu : knjiga sažetaka
Rijeka, Hrvatska, 2007. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 318466 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Taksonomija modela instrukcijskog dizajna i IMS LD standard
(Taxonomy of instructional design models and the IMS LD standard)

Autori
Bubaš, Goran ; Grabar, Darko ; Bambir, Danijela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
9. CARNetova korisnička konferencija : korisnik u fokusu : knjiga sažetaka / - , 2007

Skup
CARNetova korisnička konferencija : korisnik u fokusu (9 ; 2009)

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 19.11.2009. - 21.11.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
e-obrazovanje; instrukcijski dizajn; model; taksonomija; IMS LD standard
(e-learning; instructional design; model; taxonomy; IMS LD standard)

Sažetak
Rad objašnjava pojam te ističe načela instrukcijskog dizajna u e-obrazovanju. U radu je opisano nekoliko modela instrukcijskog dizajna te su oni kategorizirani u takozvane procesne ili fazne modele (npr. ADDIE model, model Dicka i Carreya, ubrzano prototipiranje, Gagnéovih devet "instrukcijskih koraka", pet faza e-moderiranja Salmonove), kao i u modele vezane uz aktivnosti i ishode učenja (ARCS model, minimalizam, model konstrukcije interpretacija, Bloomova taksonomija, Laurillardov konverzacijski okvir, Khanov okvir osam komponenti za e-obrazovanje). Također je opisan pedagoški meta jezik koji je u osnovi IMS (Instructional Management Systems) specifikacije za dizajn procesa učenja (Learning Design ili LD). „ Jedinice učenja“ prema IMS LD-u uključuju sljedeće elemente: resurse, instrukcije za aktivnosti učenja, predloške za strukturirane interakcije, konceptualne modele (npr. učenje rješavanjem problema), ciljeve i ishode učenja, kao i alate za provjere i načine provjere znanja. Navedeni su i konkretni alati koji koriste IMS LD standard.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
016-0000000-1746 - Komunikacijske vještine i tehnologije u komunikaciji Internetom i e-obrazovanju (Bubaš, Goran, MZOS ) ( CroRIS)
016-0161199-1724 - Razvoj cjelovitog sustava sigurnosti informacijskog sustava (Hutinski, Željko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Danijela Markić (autor)

Avatar Url Goran Bubaš (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bubaš, Goran; Grabar, Darko; Bambir, Danijela
Taksonomija modela instrukcijskog dizajna i IMS LD standard // 9. CARNetova korisnička konferencija : korisnik u fokusu : knjiga sažetaka
Rijeka, Hrvatska, 2007. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Bubaš, G., Grabar, D. & Bambir, D. (2007) Taksonomija modela instrukcijskog dizajna i IMS LD standard. U: 9. CARNetova korisnička konferencija : korisnik u fokusu : knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Buba\v{s}, Goran and Grabar, Darko and Bambir, Danijela}, year = {2007}, keywords = {e-obrazovanje, instrukcijski dizajn, model, taksonomija, IMS LD standard}, title = {Taksonomija modela instrukcijskog dizajna i IMS LD standard}, keyword = {e-obrazovanje, instrukcijski dizajn, model, taksonomija, IMS LD standard}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Buba\v{s}, Goran and Grabar, Darko and Bambir, Danijela}, year = {2007}, keywords = {e-learning, instructional design, model, taxonomy, IMS LD standard}, title = {Taxonomy of instructional design models and the IMS LD standard}, keyword = {e-learning, instructional design, model, taxonomy, IMS LD standard}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font