Pregled bibliografske jedinice broj: 317266
Nove funkcije dječjeg vrtića znače nove uloge za odgajatelja
Nove funkcije dječjeg vrtića znače nove uloge za odgajatelja // Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka, 1999. str. 188-196 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso))
CROSBI ID: 317266 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nove funkcije dječjeg vrtića znače nove uloge za odgajatelja
(New functions of kindergarden mean new roles for educator)
Autori
Ivon, Hicela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
/ Rosić, Vladimir - Rijeka, 1999, 188-196
ISBN
953-6104-15-6
Skup
Drugi međunarodni znanstveni kolokvij Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju = International Scientific colloquium The Teacher as contributor to quality in education
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.03.1999. - 26.03.1999
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
humanistički pristup; predškolski kuirkul; nove uloge odgajatelja
(humanistic approach; preschool curricul; new educator's roles)
Sažetak
Humanistički pristup predškolskom kurikulu koji se reflektira na cjelokupnu odgojno-obrazovnu praksu zahtijeva promjene u ulogama svih (stručnih) djelatnika u vrtiću, posebice odgajatelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA