Pregled bibliografske jedinice broj: 317232
Interaktivnom pedagogijom do kontinuiteta u odgoju i obrazovanju
Interaktivnom pedagogijom do kontinuiteta u odgoju i obrazovanju // Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Zagreb, Hrvatska, 2007. (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 317232 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interaktivnom pedagogijom do kontinuiteta u odgoju i obrazovanju
(Continuity in Education through Interactive Pedagogy)
Autori
Ivon, Hicela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Skup
Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
interaktivna pedagogija; kontinuitet-diskontinuitet u odgoju i obrazovanju; esastavnice odgojno-obrazovnog sustava; učenik; učitelj/nastavnik
(interactive peadgogy; continuity-discontinuity in education; elements of educational system; pupil; teacher)
Sažetak
Interaktivna pedagogija je pedagoški pristup koji, prilagođavajući se spoznajnim postupcima djeteta/učenika, budi kod njega želju za učenjem i stjecanjem znanja. Sagledavajući taj pristup u kontekstu kontinuiteta, spoznajni razvoj se odražava u sposobnosti za suradnju, samostalnost, inicijativnost, toleranciju, sposobnost za rješavanje konflikata, odlučivanja i sl.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
244-2440820-0794 - Istočnojadranske umjetničke teme: umjetnost, politika, maritimno iskustvo (Prijatelj-Pavičić, Ivana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu