Pregled bibliografske jedinice broj: 316453
Marketinška orijentacija i odnosi s ciljnim skupinama visokoškolskih institucija
Marketinška orijentacija i odnosi s ciljnim skupinama visokoškolskih institucija, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 316453 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška orijentacija i odnosi s ciljnim skupinama visokoškolskih institucija
(Marketing orientation and relationships with target groups of higher education institutions)
Autori
Mihanović, Zoran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
14.11
Godina
2006
Stranica
175
Mentor
Pavičić, Jurica
Ključne riječi
marketing; visoko školstvo
(marketing; higher education)
Sažetak
Analizom marketinške orijentacije i upravljanja odnosa s ciljnim skupinama/dionicima, na primjeru visokoškolskih institucija u Hrvatskoj oblikovan je model marketinške orijentacije i odnosa s relevantnim ciljnim skupinama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0661686-2342 - Procjena i unapređenja kapaciteta civilnog društva za pružanje socijalnih usluga (Pavičić, Jurica, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb