Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 316453

Marketinška orijentacija i odnosi s ciljnim skupinama visokoškolskih institucija


Mihanović, Zoran
Marketinška orijentacija i odnosi s ciljnim skupinama visokoškolskih institucija, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 316453 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinška orijentacija i odnosi s ciljnim skupinama visokoškolskih institucija
(Marketing orientation and relationships with target groups of higher education institutions)

Autori
Mihanović, Zoran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
14.11

Godina
2006

Stranica
175

Mentor
Pavičić, Jurica

Ključne riječi
marketing; visoko školstvo
(marketing; higher education)

Sažetak
Analizom marketinške orijentacije i upravljanja odnosa s ciljnim skupinama/dionicima, na primjeru visokoškolskih institucija u Hrvatskoj oblikovan je model marketinške orijentacije i odnosa s relevantnim ciljnim skupinama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0661686-2342 - Procjena i unapređenja kapaciteta civilnog društva za pružanje socijalnih usluga (Pavičić, Jurica, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Mihanović, Zoran
Marketinška orijentacija i odnosi s ciljnim skupinama visokoškolskih institucija, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Mihanović, Z. (2006) 'Marketinška orijentacija i odnosi s ciljnim skupinama visokoškolskih institucija', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mihanovi\'{c}, Zoran}, year = {2006}, pages = {175}, keywords = {marketing, visoko \v{s}kolstvo}, title = {Marketin\v{s}ka orijentacija i odnosi s ciljnim skupinama visoko\v{s}kolskih institucija}, keyword = {marketing, visoko \v{s}kolstvo}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mihanovi\'{c}, Zoran}, year = {2006}, pages = {175}, keywords = {marketing, higher education}, title = {Marketing orientation and relationships with target groups of higher education institutions}, keyword = {marketing, higher education}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font